Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Mar 29, 2005 14:03:22 GMT 1
æ kunne oxo tænkt mæ tel en revolt-button eller nåkka lignanes
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Apr 1, 2005 23:37:32 GMT 1
buttons e under trøkkings nu og t-skjorte e på vei og!! følg med på sia vårres førr å legg inn bestilling.
|
|
|
Post by tommy on Apr 21, 2005 20:35:52 GMT 1
Buttons med supergruppa Revolt er til salgs for den nette sum av 10 kroner stk. det er to forskjellige typer. t-skjorter er bestilt så de kommer iløpet av et par uker håper jeg.
den e go,hei og hallo! ;D
|
|
|
Post by tommy on May 24, 2005 15:57:40 GMT 1
heisann alle sammen. skulle bare informere og oppdatere litt om revolt. vi har nettopp vært i lokal-tv studio og spilt inn en musikkvideo som skal sendes på tv-hålogaland til høsten (august ca) .det blir et program om og med musikere/band i harstadområdet. angående plata vår driver vi å sparer penger for å få den trykt opp.dette tar selvfølgelig lang tid siden ingen av oss er særlig rike. Buttons har vi masse av. hele tre forskjellige design!! T-skjorter har vi og.her har vi to typer!! priser på buttons er 10,- stk t-skjorter 100-120 kroner stk ta kontakt på nettsida vår for bestilling. elektropost : revoltrock@hotmail.com eyemaster666@hotmail.com ellers har vi det bare bra og spiller masse konserter for tiden,spiser masse mat og bare koser oss! ;D har så smått startet en distro her i harstad.må prøve å pushe litt bra musikk på folket her! blir å lage en nettside etterhvert. nå har jeg Jimbo Jones,Taliban Airways og Rocketboyz inne.til henholdsvis 40, 50 og 50 kroner. ta gjerne kontakt på eyemaster666@hotmail.com om du vil kjøpe eller selge en plate gjennom meg. NYTT! samleplata med band som har tilknyttning til uffa i trondheim. masse kule band og kule låter. og det beste av alt: den kan bli din for bare 75 kroner!! bestill via nett eller tlf: 45450380 da takker jeg for meg og sier hei og adjø! hold deg oppdatert på www.the-revolt.tk ;D tommy vandal - rockegeneral
|
|