|
Post by andreas on Nov 23, 2006 17:23:45 GMT 1
jeg vil med denne tråden formidle at fraade herved gir seg.
fraade begynnte som et prosjekt, hvor eivind, stian og nikolai spillte sammen på hobbybasis. bandet ble etterhvert mer og mer seriøst da de andre medlemmene kom til i bandet. det vi nå ser er at vi ikke lengre greier å være produktive som band, og at vi ikke lengre greier å finne et kreativt utløp gjennom musikken vår. Vi hadde alltid en formening om hvordan musikken vår skulle være og dette klarer vi ikke å opprettholde, grunnet sjangeruenigheter oss imellom.
uten å gå rundt grøten, hvis det da er noen som bryr seg, så er det viktig for oss å poengtere at det ikke eksisterer noen slags form for uvennskap mellom oss i bandet.
på gjennsyn
fraade
|
|
|
Post by Anders on Nov 23, 2006 19:09:22 GMT 1
Faen... Jævlig kjip egentlig...
|
|
|
Post by Mikael on Nov 23, 2006 20:19:14 GMT 1
Ganske synd da! Fraade er jo bra shit! Men jeg forstår dere godt! Egentlig ingen vits i å kjøre et band som bare står å krasjer i veggen!
|
|
|
Post by reppe on Nov 23, 2006 23:51:05 GMT 1
enig med mikael.... Håper å få høre mye av dere alle i andre prosjekter!
|
|
|
Post by Hawken on Nov 24, 2006 16:59:35 GMT 1
Tragedie.
Dere bør ha noe nytt kokende innen dager. Ellers blir det pisk.
Jeg tuller ikke.
|
|
|
Post by Golovan on Nov 24, 2006 17:04:46 GMT 1
Dette var jo egentlig ikke noen nyhet. Har spådd dette siden August. Kjipt likevel. Stian, hvis du skal starte et nytt band, har du alltids bassist.
|
|
|
Post by Øystein BL on Nov 24, 2006 17:16:19 GMT 1
Dere bør ha noe nytt kokende innen dager. Ellers blir det pisk. Jeg tuller ikke. Slenger meg med på denne! Nytt band bør sannelig være konsertklart senest januar-februar!!
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Nov 24, 2006 17:23:13 GMT 1
|
|
|
Post by Anders on Nov 24, 2006 18:48:57 GMT 1
Jeg er jo med i et par band, hvor begge mangler bassist, og problemet er det at det fins jo ingen jævla bassister her på Sortland som vil spille i noen av bandene!!
|
|
|
Post by Golovan on Nov 25, 2006 13:09:11 GMT 1
OMG! The pressure! Golovan? Spådd? KA pokker? veit ikje kæm du e her på forume, men du må jo tydeligvis stå oss nær på en måte... Vel, har jo pratet en del med deg stian om hvordan du slet med å spille i bandet fordi de andre ikke hadde samme syn på hverken livet eller musikken, og hvordan du var lei av trommiser som bare var interessert i å slå hardt og fort og andregitarister som ikke kunne spille en c-durakkord uten nøye instruksjoner.
|
|
|
Post by Øystein BL on Nov 25, 2006 16:37:59 GMT 1
skjerpings, folk. dette hører ikke hjemme her! ta det der det hører hjemme.
|
|
|
Post by andreas on Nov 25, 2006 17:38:43 GMT 1
vil gjerne poengtere at det ikke er noens feil at fraade valgte å gi seg. som nikolai sa, uenigheter ang. sjangerbestemmelser, samt situasjoner som har slitt på vennskapet vårt.
alle gikk fra bandet som venner, tormod..
noen prosjekter er underveis, poster om det senere
|
|
|
Post by SandraMari on Nov 27, 2006 18:35:20 GMT 1
|
|
|
Post by stianovesen on Nov 27, 2006 21:13:58 GMT 1
Aha! Tormod selvfølgelig (jeg lurte på hvem du var). Vi hadde jo pratet om å starte et band for lenge siden. Men ja, det er viktig å poengtere at det var ikke noen som var for dårlige. Vi følte at musikken ikke ble slik vi tenkte oss. Det ble etterhvert poengløst å fortsette når motivasjonen ble så lav.
|
|
|
Post by Golovan on Nov 28, 2006 12:26:52 GMT 1
Det var ikke meningen å fornærme noen, jeg bare refererte til Stians frustrasjon for tre måneder siden. Hva som har skjedd siden har jeg ikke peiling på.
|
|