|
Post by andreas on Jan 11, 2007 13:42:02 GMT 1
ikke for å skape stor furore, men når ble det liksom slutt på den tiden konsertbilder ble lagt ut på forumet? savner å se bilder fra en rekke konserter i fjor høst, så hvis noen har noe bra på lur kan de jo kanskje til og med dele det litt med oss andre, nyskjerrige mennesker. kanskje til og med legge dem ut her?
|
|
|
Post by Hawken on Jan 11, 2007 15:49:00 GMT 1
Vet at Mariell og Maya tar mye fantastisk fine bilder på konsertene. Noen av dem blir lagt ut på www.flickr.com og noen her og der. Ellers så er jeg enig i at det burde sendes inn for arkivering ;D
|
|
|
Post by Maya on Jan 11, 2007 17:43:18 GMT 1
Kanskje man skulle ha laget en egen flickrkonto med bare SRK bilder;p
Jeg prøvde å legge ut bilder her en gang, eller Øystein ga meg passord til den siden vi brukte å legge bilder på, men det ville ikke funke, også ble det bare glemt bort etterhvert:/
|
|
|
Post by Øystein BL on Jan 11, 2007 18:24:42 GMT 1
ja, den gallery-kontoen der er dessverre tapt Maya: Orker du å fikse en SRK-flickr? det hadde jo vært en super idé.
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Jan 11, 2007 19:11:39 GMT 1
Jeg har ikke tatt så mye bilder i det siste:o har så kjipt kamera så de blir alltid så dårlige :/ men har kanskje noen..
|
|
|
Post by Maya on Jan 11, 2007 21:27:17 GMT 1
Jepp, skal gjøre det:D
|
|
|
Post by Mariell Amélie on Jan 13, 2007 2:59:03 GMT 1
siden jeg hadde egentlig startet litt smått med en slik konto for en stund siden, men aldri kommet så langt som å legge opp bilder, så begynte jeg bare med det i dag da jeg er på andenes og kan bruke tid på sånt. Bilder er oppe. flere kommer straks. For å finne noe du leter etter så bare søk på feks "brakka", så kommer alle bildene som er tatt i brakka opp. søk på band osv. www.flickr.com/photos/srkpics
|
|