|
Post by Øyvind on Jan 19, 2007 17:40:45 GMT 1
.... Om du bor i Tsjekkia Høhø Torsdag 11. Januar ble Quiritatios vinyl EP Yana sluppet i Tsjekkia av Trapped Inside Records. Platene som skal gis ut i Norge ligger i tollen i Oslo nå, men ventes nårtid somhelst! Tor-Håkon sliter med ryggprolaps, og dermed blir vi å skippe, eller hvertfall utsette et eget releaseparty for plata. Så raskt plata har sneket seg opp hit skal vi varsle i fra, slik at alle som er interesserte kan få snappet til seg et eksemplar, til den nette sum av 40 norske kroner. Senere på vinteren vil en limited edition på 100 eks. av plata bli gitt ut på Bullet Records. Denne vil ha et eget silketrykt design som cover. Yes!
|
|
|
Post by Hawken on Jan 24, 2007 15:07:46 GMT 1
NÅ ER YANA LØS PÅ SORTLAND
Jeg fikk en telefon fra min mor som hadde pakket opp noen store pakker som var adressert på min Stokmarknes-adresse. Hun hadde åpnet en av pakkene og tatt ut en 7" vinyl-utgave av Yana, og ringte meg og fortalte meg at det var noe av det nydeligste hun hadde sett. Jeg vil bare dele med dere at mange rundt oss har reagert på forskjellige ting med Yana-utgivelsen med blandede følelser - men det eneste vi har opplevd med denne utgivelsen er at FOLK HAR REAGERT - noe som er det aller viktigste! Så ikveld sitter Quiritatio på endel av eksemplarene fra trykkeriet. Resten har gått til BULLET RECORDS (oslo) som lager limited-edition versjon med silketrykk av coveret. Og sistepart og mestepart er i Tsjekkia på TRAPPED INSIDE RECORDS.
SÅ nå er Yana løs på Sortland. Den koster 40,- og har et pent og informativt 4-siders cover. Musikken høres ut som Øyvind, meg, Stig, Thor André, Endré Njøs og Hallstein Sandvin.
|
|