|
Post by Sigbear on Feb 6, 2007 18:26:29 GMT 1
Jeg har hatt denne debatten på en del andre forum og den viste seg å bli temmelig morsom på noen Så jeg tenkte jeg skulle ta den opp her óg. Tenk hvor kult det hadde vært å hatt en superevne slik at du kunne gjøre de kule tinga som ingen andre kunne! Spørsmålet blir altså: Hvis du fikk lov til å velge én superevne eller overnaturlig evne, hvilken ville det vært og hvorfor? Tenk litt på hvordan du skal kunne tjene penger på den, og gjerne andre ting... Så tenk litt igjennom det før du svarer. Diskuter...
|
|
|
Post by reppe on Feb 6, 2007 21:24:42 GMT 1
Å kunne bli usynlig! Pokker vor kule sceneshow jeg kunn ha laget av det! En gitar som bare henger i løse lufta og blir spilt på...
|
|
|
Post by Mikael on Feb 6, 2007 21:57:01 GMT 1
Fly!! Det hadde vært drit fett å kunne fly sier jeg bare!! Tenk også på alle pengene man kunne spart
|
|
|
Post by Martine on Feb 6, 2007 23:39:02 GMT 1
Skru tiden tilbake -garantert! tenkt alt jeg kunne ha fiksa da... Hvis folk synes dette er kult, bør dere HELT KLART sjekke ut en serie ved det fantastiske navnet "Heroes". Skikkelig tragisk navn, spør du meg, men bra serie... synes jeg
|
|
|
Post by Golovan on Feb 7, 2007 13:35:26 GMT 1
Mindtrick. Helt klart. Da kan jeg gjøre karriere som svindleren det er helt umulig å fakke, eller spille live og få alle til å tro at jeg er verdens beste liveopplevelse. Egentlig bare fantasien som setter grenser...
|
|
|
Post by Sigbear on Feb 7, 2007 16:36:19 GMT 1
Vel, å fly er faktisk hva de fleste tenker på først. Men så skifter mesteparten mening etterhvert som nye ideer faller inn Har sett en del på Heroes jeg óg. Liker serien veldig godt. Om du er intressert finner du den på www.alluc.org Gå der inn på TV-shows og finn heroes Veldig fin og praktisk side alluc. Der finner du alt av tv-serier, filmer, tegneserier, anime og musikk videoer som er streama på nettet. Kvaliteten kan være litt crap, men funker som faen for oss som ikke gidder laste ned
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Feb 9, 2007 1:00:47 GMT 1
Som nevnt før..Det beste ville absolutt vært å kunne bli usynlig. Mulighetene ville vært endeløse!
|
|
|
Post by StigKrig on Feb 9, 2007 14:09:40 GMT 1
røngtensyn! se gjennom klær og sånt + vegger. for da vil folk tro du er synsk, og da kan man lure til seg penger ved usanne spådommer om fremtiden! ;D skulle også likt å hatt en egenskap ved å drite penger! ''opps jeg glemte penger til bussen'' et bra tidspunkt å ha den egenskapen
|
|
|
Post by SandraMari on Feb 10, 2007 12:10:06 GMT 1
Skru tiden tilbake ja, det har jeg ønsket lenge nå
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Feb 11, 2007 14:49:51 GMT 1
ah, skulle ønske jeg hadde evnene til en av heksene i Charmed. håhå!
|
|