Laswretia
New Member
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor, shall be lifted- Nevermore!"
|
Post by Laswretia on Oct 8, 2004 0:56:45 GMT 1
|
|
|
Post by Øyvind on Oct 8, 2004 11:56:44 GMT 1
Fy faen så jævla provoserende. Det er sån som får meg til å ønske at jeg kunne mishandla de som gjorde det litt tilbake. Jeg blir kvalm.
|
|
|
Post by Mini on Oct 8, 2004 16:55:14 GMT 1
Herregud!!!! Skjønner ikke at de hadde samvittighet til å gjøre noe så grusomt!!! Fy faen!
|
|
|
Post by Hawken on Oct 8, 2004 18:13:06 GMT 1
Som jeg snakket med en kompis om senest igårkveld da jeg hørte om dette. Ble vi enige om at urinstinktene i oss vokste da vi leste det. Man får lyst til å være voldelige.
Jeg tenker først å fremst på: Hva tenker disse menneskene på? Gjorde dette festen morsomere? Ingen som tenkte over at dette rett å slett er til å spy av mens det foregikk? Ingen som grep inn? Hvem satte dyret inn i maskinen?
Så kan man tenke seg hvordan det er å få varma bein og knokler av mikrobølger.
Fy-til-helvete.
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Oct 9, 2004 4:25:27 GMT 1
Tror jeg ikke var mer enn 10 år ellerno første gang jeg hørte en katt i mikrobølgeovn-historie. Jeg orker ikke å prøve å forstå hva de idiotene som gjør sånt tenker, for jeg kommer aldri til å forstå det...blir bare provosert, uff.
|
|
Laswretia
New Member
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor, shall be lifted- Nevermore!"
|
Post by Laswretia on Oct 10, 2004 12:10:38 GMT 1
Joh. Heh.. Husker for. Var det et år siden? På forsida av VG.. Grillet hund i stekeovn.. Historien var om en jente som hadde vokst opp i narkomiljøet eller noe.. Saken var om at barnevernet ikke hadde grepet inn.. Var ikke noe oppstyr rundt den grillingen egentlig. Er det ingen som stopper opp og tenker? DETTE ER NORGE FOLKENS! Og fullstendig motbydelig. Liten hund levende grillet i ovn.. Fikk meg straks til å tenke på min egen LILLE hund.. Heh..
FAen så provoserende. De kunne jo selv fått kjent hvordan det hadde følt å blitt varmere og varmere helt til du sprekker innvendig...
|
|