|
Post by SandraMari on Feb 19, 2007 22:51:53 GMT 1
Hva er folk sine planer for framtida? Min (første) plan, kom jeg på for noen dager siden. Gjøre ferdig skolen, kanskje ta ett "fri-år", for så å dra til...Danmark(! ;D), for å studere enten arkeologi eller noe innen musikk. Er ikke helt sikker på det enda Så, når jeg er ferdig med studiene mine, blir jeg boende i Danmark der jeg lever i perfekt harmoni med naturen Din plan?
|
|
|
Post by Golovan on Feb 20, 2007 11:01:47 GMT 1
Jeg skal svømme til Jamaica, der jeg kommer til å bygge en hytte av palmegrener og ha en liten urtehage. Etter det skal jeg lære meg å snakke som en ekte rastafari, for siden å aldri bli hørt fra igjen
|
|
|
Post by reppe on Feb 20, 2007 12:54:08 GMT 1
gjøre ferdig videregående og så stikke til øst-europa med en gitar på ryggen... også tar vi det derfra:P
|
|
|
Post by Hawken on Feb 20, 2007 14:08:01 GMT 1
Bra greier.
Jeg skal til Australia med Øyvind Berghylle i nesten ett år, så skal vi til New Zealand og reise forsiktig mot Fiji, være der en stund - så til Los Angeles og prøve ut ting og tang, for så å sette kursen mot vårt felles yndlingssted - London. Ellers så planlegger jeg hardt å utvide horisonten min i lærling som begravelsesagent. Med mindre Quiritatio kuppet MTV og at vi får lede God Morgen Norge hver dag. Da skal jeg gjøre det.
|
|
|
Post by Anders on Feb 20, 2007 15:39:49 GMT 1
Jeg skal slite meg gjennom musikklinja her på Sortland, for så å flytte til Oslo/Buskerud for å gå på Rock og Metal linja ved Buskerud folkehøyskole. Når jeg er ferdig der så har jeg lyst til å prøve mes frivillig journalist for Natur og Ungdoms medlemsblad Putsj. Eller så skal jeg bli leder i Natur og Ungdom, det spør hva som frister mest... Ellers er jeg litt keen på å dra som utplasseiringsstudent til New Zealand i et halvår. Den tanken vurderes, New Zealand er jo verdens kuleste land Etter det vat jeg ikke. Kanskje utvide musikkutdannelsen?
|
|
marie
New Member
|
Post by marie on Feb 21, 2007 20:19:24 GMT 1
Jeg drømmer om å dra til utlandet! Vet ikke hvor jeg vil, har lyst til å utforske forskjellige land og steder. Skal prøve å ta utdannelsen min i utlandet, men er ikke sikker på hva jeg skal studere. Hadde egentlig lyst til å ta et utvekslingsår på videregående, men fant ut at jeg ikke gadd å gå videregående over fire år.
|
|
|
Post by Martine on Feb 24, 2007 0:54:37 GMT 1
Jeg skal bo sammen med mamma for alltid
|
|
|
Post by Mikael on Feb 24, 2007 19:41:24 GMT 1
Jeg skal bli den første i verden til å lære meg ordet MORDI på alle verdens språk... (da snakker vi Hovedmål først og fremst, så tar jeg dialekter deretter) ellers skal jeg sove litt tenker jeg!
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Feb 25, 2007 17:17:45 GMT 1
Æ ska få mæ en sponsor også tar æ det som det kommer etter det
|
|
|
Post by Golovan on Feb 25, 2007 20:11:09 GMT 1