Hei Mikael!
For det første så er det trivelig å se at noen skriver på denne siden forutenom Øyvind
(Hva måtte til?)
Deretter. Det er ingen Meningsløs post.. er det? Provoserende, er jo opp til hver enkelt. Regnet jo egentlig med det!
Nå må du huske Mikael, at jeg er ikke mindre arrogant enn at jeg snakker til en målgruppe
her på forumet med rundt 200 mennesker (om jeg ikke tar helt feil) -
og at du Mikael Stoltze velger å tenke at jeg kritiserer Deg for Din "sommerdrøm" - ene
og alene blandt alle brukerne her finner jeg stort arrogant, og egentlig litt overraskende. Men glad for reaksjon
Og jeg står ved mine fulle fem ved å kalle mange noen mennesker Feige, Mikael.
Selvfølgelig kan jeg det.
Selvfølgelig.
Og å snakke om å prioritere liv - det er noe Quiritatio har basert hele sin base på. Og dette vet du.
Tar jeg heller ikke helt feil, så vet jeg at du husker innerst inne i ditt sårede hjerte etter min post -
at ALLE trenger ett spark i ræva, og ikke minst at noen provoserer før at noe skal skje.
Og igjen - selvfølgelig Mikael skulle du ikke bli
misunnelig (...hvor fikk du det fra..?)
på oss.
Nå snakker jeg ikke for Quiritatio. Nå snakker jeg for meg selv.
Det gjorde jeg egentlig i den opprinnelige posten og.
Frode:
Jeg har ikke langet ut mot personer som
ikke kan ta seg muligheten til å gjøre de tingene
jeg snakker så
blatant varmt om. Jeg snakker til de som vet at ved å fri seg fra små enkle lenker
rundt i livet sitt faktisk...
KAN ta seg fri til å gjøre slike ting
Med mindre det gjelder dyptliggende problemer og ting som åpenbart ikke kan forandres.
Så vet dere begge nå forhåpentligvis, tross sinnet
at dere vet hva jeg mener.
Om ikke, så kommer det noen ekstra pluss her som forklaring:
Quiritatio har aldri sett på seg selv som mer enn noen andre.
Jeg velger egentlig selvsagt å overse personlig setningen om at Quiritatio (bandet) er arrogante - men for bandet sin del:
Vi oppfordrer konstant til DIY-KULTUREN som lever i ALLE.
Vi føler vi har god kontroll på en mengde propaganda vi sprer ut, via tekster eller via
lesestoff - osv. Og i disse tekstene, og i dette lesestoffet så finner man nøyaktig slike ting jeg snakker om i
den første posten min. Denne DIY-kulturen..
at den må manes frem, dras frem og hales frem av og til er noe man bare må. Nettopp fordi vi vil at alle skal oppleve,
se og føle verden på andre måter. Og Mikael og Frode, jeg er absolutt
ikke et
sekund lei for at jeg prøver å snakke fornuft til folk - enten det må oppfattes positivt eller negativt
Og det skal sies.
At om et band som nettopp hadde startet, nettopp hadde fått bandnavn, ikke var tighte, eller noe slikt
hadde spurt om jeg ville være med på turné en plass - ville jeg vurdert det.
Vet dere hvorfor? Fordi jeg vil gjerne gjøre masse masse masse. Og jeg er lei om dere tolket det som at jeg ikke
trodde dere ville gjøre masse masse masse - men... hva skal man tro?
Uten respons på
forumet her.. sitter man igjen med... antagelser.
Håper det endret synet på første post litt mer
Om ikke, så får dere anta i vei videre eller synse til dere blir blåby i ansiktet
Dessuten er det ledig plass i bilen om dere vil henge med arrogante "musikere"
- Seriøs og blid
hilsen - Tor-Håkon.
Forresten.. er dere en av de:"dere som drømmer, alle dere som snakker høylytt om å reise rundt på bandturné, gi faen og bare ta en øl og slappe av" - som posten var myntet på.. ?