|
Post by Golovan on May 14, 2008 15:34:16 GMT 1
Jeg skrev nettopp tidenes lengste innlegg, men det ble slettet i en freak accident, men jeg kan skrive konklusjonen min på nytt:
Noe jeg husker godt fra min tid på Sortland var noen få konserter som ble holdt i kjelleren på ungdomsskola (en av disse var med Senit). I løpet av de tre årene jeg gikk der ble det kanskje arrangert tre konserter der, og det møtte alltid opp mange yngre, fremtidige medlemmer av SRK. Jeg tror også flere av dem som i dag utgjør SRK var med på sine første dugnadstimer under et par slike arrangementer. Konsertene var jevnt over godt besøkt så vidt som jeg kan huske, og det var mange nye ansikter der. Jeg tror en konsert der kunne ha sørget for litt nytt sus i serken for SRK. Hvis SRK skaffer et par band på plakaten (både innenbys og utenombys) og trapper opp på ungdomsskola og får lov til å besøke de forskjellige klassene og spørre om folk vil være med på å arrangere konsert, så kan man kanskje klare å få til noe nytt igjen.
Bare et forslag.
Tormod.
|
|
|
Post by Øyvind on May 14, 2008 15:41:50 GMT 1
Der sa du det Tormod. Jeg tror virkelig SRK har noe å vinne på å kjøre et par konserter der i ny og ned! Hva med å arrangere en skoleavslutningskonsert for ungdomskola? Snakke med rektor om å få bruke lokalet, og dermed kunne kjøre gratis inngang?
BRA!
|
|
|
Post by Øyvind on May 14, 2008 15:43:49 GMT 1
Og endelig skal jeg komme med et innleg som faktisk dreier seg om nettop denne tråden. Og dette innlegget er ikke ment som "hei se på oss, og hvor kule og flinke vi er", men som ren informasjon:
Det er herved bekreftet at Quiritatio 18. Juni spiller på klubben Pinceszínház i Budapest (Ungarn). Så om du er i omegn, stikk gjerne innom!
|
|
|
Post by Golovan on May 14, 2008 15:49:15 GMT 1
Jeg husker både Senit-konserten og Impera-reunionen som to av de beste kveldene SRK noensinne har arrangert.
|
|
|
Post by Øyvind on May 14, 2008 15:51:02 GMT 1
Impera-releaseparty er det nok du sikter til. Når vi spitle på ungdomskola der? Da var blandt annet gammelbassisten vår med å spilte noen gamle låter fra ungdomskoletida og litt sån Vi gjorde ingen reunion etter vi splitta you seee
|
|
|
Post by Golovan on May 14, 2008 15:53:05 GMT 1
Ja, det er den jeg tenker på, men det var jo en slags reunion inne i bildet siden gamlebassisten var med...
|
|
|
Post by Øyvind on May 14, 2008 16:09:08 GMT 1
joda
|
|
|
Post by reppe on May 15, 2008 18:49:26 GMT 1
hmm... Kjempegodt forslag tormod! og øyvind...ungdomsskola kan være en fin arena. Apropos det med areaner så er det ikke så enkelt å komme seg ut av rødskolen(selv om det er litt nødvendig) siden både down n dirty og retro osv er steder som vil servere øl og ha et relativt voksent publikum. Det er ikke steder som er beregnet på at 14-åringer skal kose seg og gå amok framfor scena(dessverre).. Men det skal bli ordning på det aller meste! Fint du engasjerer deg i saken mariell, men stridsøksen var vel i grunn allerede begravd:D og alle er venner med suss på kinnet.. Jeg er ikke uenig med deg Øyvind. Det kan ofte være kjempemorsomt å lese oppdateringer og turnedagbøker og jeg synes det er helt greit at dere skriver dem, men det kan jo selvsagt virke litt som en "se på oss"-holdning, selv om det ikke nødvedigvis var det. Synes også det var morsomt at Peer & The Moondogs parodierte det når de selv var i studio! Forresten synd at innlegget ditt ble slettet Tormod.. Du bruker å være en mann med mange gode ord på lager;)
|
|
|
Post by Øyvind on May 25, 2008 12:25:33 GMT 1
|
|
|
Post by Øyvind on May 25, 2008 12:28:18 GMT 1
|
|
|
Post by Øystein BL on May 25, 2008 15:53:08 GMT 1
crustebandet quiritatio? den var ny:D
|
|
|
Post by Golovan on May 25, 2008 21:17:38 GMT 1
emo-hardcore.
Bbare SÅÅÅÅ, 2005.
lolz.
|
|
|
Post by Øyvind on May 25, 2008 22:34:09 GMT 1
Ja de posterne er alltid like spennende Hvilken sjanger spiller vi neste gang mon tro? Men "afterparty dj's" i Cadca høres knall ut
|
|
|
Post by Øyvind on May 27, 2008 23:06:47 GMT 1
|
|
|
Post by Øyvind on May 30, 2008 12:34:40 GMT 1
|
|