|
Post by Knut on Aug 2, 2004 11:32:41 GMT 1
Mi Playlist i sommer, hves nån bryr sæ...
Böyen Beng - Bombe The Sonics - Psyco Sonics Trojan Mod Collection - v/a fra Trojan Records Smiths - The queen is dead
|
|
|
Post by Lets get rocked on Aug 2, 2004 18:34:20 GMT 1
Mine er vel...
The Smiths - Bigmouth Desperado - The tale of the forgotten, creatues of destructiveness, french dèfilè march Refused - det er ganske mange, orker ikke å nevne dem Ringenes Herre - soundtrack
Hadde jeg hatt noen brass plater, ville jeg ha hørt på dem...er veldig glad i brass! Gaelforce er kjempebra, men, det er janitsjar da...har vært med og spilt den.
|
|
|
Post by Jon Fredrik on Aug 3, 2004 1:35:37 GMT 1
No Knife - Fire in the City of Automatons (1998) Mineral - The Power Of Failing (1999) Form Of Rocket - Se Puede Despedir A Todos 2003/4 (omg) Oooog. hm. javel då. Tar heller individuelle sanger. At the Drive-in - Sleepwalk Capsules Alexisonfire - Where No One Knows Bright Calm Blue - Color palette Sparta - Guns of memorial park The get up kids - Boys dont cry (WEIIIIII! the cure) Form of rocket - My Name is a killing word og Form of rocket - Loving her was easy kan du finne her: www.graynoise.net/media/audio/Form%20Of%20Rocket/f.o.r har noen låter på www.formofrocket.com
|
|
scrawneh
New Member
I'm making wheatloaf, it's like meatloaf --but made of wheat.
|
Post by scrawneh on Aug 3, 2004 1:38:06 GMT 1
det var meg. glemte å logge inn *peive*
Må legge til: Midsummer - Where the waves och Dominic - No Deal
|
|
|
Post by Hawken on Aug 3, 2004 10:29:40 GMT 1
Xploding plastix - treat me mean, I need the reputation
|
|
|
Post by Øystein BL on Aug 3, 2004 20:19:34 GMT 1
De siste dagene har det blitt mye av disse:
New Conception of Jazz - Moving Neurosis - Souls at zero Royal Downfall - 8-16
|
|
|
Post by Kjetta on Aug 4, 2004 6:04:56 GMT 1
plater som spilles nå for tiden: Tungtvann - Folket bak Nordavinden The Spectacle - Rope or Guillotine Lullebyes from the axes of evil Sound Of Confusion - Psycedelic pet demo 2004 Bob Marley ( samlealbum ) Rage Against The Machine ( første skiva )
|
|
espens
Junior Member
|
Post by espens on Aug 4, 2004 8:24:47 GMT 1
stop it! - self made maps raein - il n'y a pass de orchestre
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Aug 4, 2004 22:04:07 GMT 1
Ambulance - Demo fra hjemmesida (hvis noen vet hvor jeg kan få tak i plata, så hyl ut ;D) From ashes rise - Concrete and steel Atrocious - Demo (2003?) Life...but how to live it? - Day by day The Ronettes - Samleplate
|
|
|
Post by kjetta on Aug 6, 2004 5:19:37 GMT 1
Atrocious ruler ! Andreas L. : har du forsøkt å bestille skiva til Ambulance fra Ambulance ? Jeg har deres demo på kasett !
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Aug 6, 2004 7:16:32 GMT 1
Kjetta: Hjemmesida til Ambulance er ikke oppe lenger, så jeg har ikke noe kontaktadresse. Det er problemet .
|
|
|
Post by Hawken on Aug 6, 2004 21:30:11 GMT 1
Breach - Deadheads Ambulance - Words The Shins - New slang
har surra i denne uka;)
|
|
|
Post by Øystein G on Aug 7, 2004 9:11:10 GMT 1
i går og i dag: tom waits - the heart of saturday night the get up kids - guilt show (enda) promoe - long distance runner timbuktu - the botten is nådd og masse enkeltlåter.
|
|
Razor
New Member
...
|
Post by Razor on Aug 7, 2004 21:49:33 GMT 1
platene jeg hører mest på for tiden:
Carcass - Heartwork Venom - Welcome To Hell Death - Leprosy Megadeth - Rude Awakening The Haunted - The Haunted Made Me Do It
|
|
|
Post by Øystein BL on Aug 8, 2004 13:19:49 GMT 1
karate - karate miles davis - kind of blue
|
|