|
Post by Hawken on Dec 5, 2004 22:25:52 GMT 1
Enig der tømmermannen min!
Hos meg går det for det meste i:
Lisa ekdahl catharsis the get up kids umlaüt breach merzhin og the shins
For tiden:)
|
|
|
Post by Øystein BL on Dec 9, 2004 20:31:11 GMT 1
Falling Down The Stairs - Umixa, uferdig demo Snoop Doggy Dogg - Doggystyle (whee) Div. Hot Snakes Div. Bright Eyes
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Dec 12, 2004 15:19:11 GMT 1
Nå er det Thomas Dybdahl - That Great October Sound for alle penga. Prøver å snike inn litt annet imens...da blir det gjerne Neil Young - After The Goldrush Minor Majority - Up For You And I Ben Harper And The Blind Boys Of Alabama - There Will Be A Light Silverchair - Diorama
|
|
|
Post by Øyvind on Dec 13, 2004 13:23:45 GMT 1
Jeg har skrevet Drop out her og, og ment You Fail Me.. høhø
|
|
|
Post by Øystein BL on Jan 7, 2005 23:24:43 GMT 1
De siste ukene:
Damien Rice - O Le Tigre - This Island Northern State - All city Soundtrack of our lives - Origin vol 1 Snoop Doggy Dogg - Doggystyle King Crimson - In the court of the crimson king
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Jan 8, 2005 14:57:39 GMT 1
Nå har Goldfrapp - Felt Mountain funnet veien til cd-spilleren min. Ellers: Flaming Lips - Yoshimi Battles The Pink Robots (smågenial plate spør du meg) Phantom Planet - The Guest Neil Young - After The Goldrush Silverchair - Live From Faraway Stables
Hvordan liker du damien rice øystein?
|
|
|
Post by Øyvind on Jan 10, 2005 19:49:53 GMT 1
Har hørt en del på radio i det siste Diverse kanaler. Sån er det med bil uten cd-spiller
|
|
|
Post by Eirik K. on Jan 13, 2005 16:30:05 GMT 1
radio må vel kanskje være det værste:P
|
|
|
Post by Eirik K. on Jan 13, 2005 16:31:03 GMT 1
De siste uke er det 2 plater som har blitt spilt mye: Kent - Verkligen Bad Religion - The empires strikes first
|
|
Hopalong
Full Member
|
Post by Hopalong on Jan 16, 2005 14:21:50 GMT 1
Green Day, The Hives og System of a down kommer til byen. Noen gode argumenter for hvem jeg vil se? (Nei, har ikke råd til mer enn en av dem)
Alle tre er jo noe jeg kunne tenkt meg til så jeg vet ikke helt...
|
|
|
Post by Øyvind on Jan 16, 2005 14:39:31 GMT 1
Et av de som ikke er The Hives, tror jeg
|
|
|
Post by Øystein BL on Jan 16, 2005 16:43:59 GMT 1
system of a down!
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Jan 19, 2005 15:29:45 GMT 1
Green day er alltid en klassiker i min bok, og System of a down var ihvertfall bra, selv om jeg ikke har noe spesiellt forhold til dem nå.
|
|
Hopalong
Full Member
|
Post by Hopalong on Jan 19, 2005 15:57:25 GMT 1
Green Day var noe av det første jeg begynte å høre på, Dookie plata var det vel. Var jo fantastisk. Den og Weezers Blue Album var de 2 første jeg virkelig hørte på. Så sånn sett hadde Green day vært gøy. System of a down hadde jeg mange venner som hørte på, men jeg hørte aldri noe på dem fordi det ikke var helt min stil. I ettertid må jeg innrømme at Toxicity plata var meget bra Hmm, tror nesten det må bli green day
|
|
Hopalong
Full Member
|
Post by Hopalong on Jan 24, 2005 15:30:51 GMT 1
Har kjøpt meg LP-spiller Wohoo! Men når jeg blir lei av Beatles - White Album og Radiohead - The Bends...hvor kan jeg bestille plater fra? Noen tips?
|
|