|
Post by Øystein BL on Jan 24, 2005 17:24:18 GMT 1
Har kjøpt meg LP-spiller Wohoo! Men når jeg blir lei av Beatles - White Album og Radiohead - The Bends...hvor kan jeg bestille plater fra? Noen tips? Da er det helt klart på tide å skaffe seg Dominic - Running with scissors 10" - sjekk Untermensch Records på web Har egentlig bare peiling på bra norske steder å kjøpe vinyl. Mulig din lokale, australske Amazon har noe?
|
|
|
Post by Øyvind on Jan 25, 2005 20:34:50 GMT 1
Har gått en del i dvd'en som fulgte med metal hammer for en måneds tid siden (derfor jeg kjøpte det) Masse kutl som Cult of Luna, Mastodon, Unearth osv.. Blir liksom ikek tid til å høre på så masse musikk ellers, gjør så mye hele tida! Men blir jo en del musikk med alle øvingene, når jeg er på Stokmarknes går det i masse forskjellig Mye Purified in Blood for tida, det må sies!
|
|
|
Post by Øystein BL on Jan 29, 2005 18:09:17 GMT 1
le tigre - TKO
|
|
|
Post by Geir E. on Jan 30, 2005 2:05:43 GMT 1
hmm. siste albumene som jeg har hørt må være
Kaipa - keyholder gentle Giant - live (german tv) 74 Derek Sherinian - Mythology Flower kings - Adam and Eve Dream Theater - live in budakahn (Dvd) Ayreon - the human equation Transatlantic - Bridge across forever
|
|
|
Post by Eirik K. on Jan 30, 2005 11:47:44 GMT 1
siste uka har jeg hørt mye på: Bad Religion - Stranger than fiction Bad Religion - Suffer Jimmy Eat World - Clarity Og Purified in blood!!
|
|
|
Post by Geir E. on Jan 31, 2005 1:23:36 GMT 1
satan.. Unearth er såå genialt
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Jan 31, 2005 1:31:29 GMT 1
Akkurat nå går det i:
Tv On The Radio - Desperate Youth, Blood Thirsty Babes Belle & Sebastian - The Boy With The Arab Strap Cake - Pressure Chief Something For Kate - Official Fiction Håkan Hellstrøm - Det Ar Så Jag Sager Det
Og Radiohead - The Bends
|
|
|
Post by Øystein BL on Jan 31, 2005 2:42:36 GMT 1
Mye Entombed i disse dager.
|
|
|
Post by Geir E. on Jan 31, 2005 21:53:22 GMT 1
oppvarming til RMR? det var vel de som va headliner?
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Feb 7, 2005 5:44:36 GMT 1
Så blir det hverken System Of A Down eller Green Day konsert jeg har å se fram til....The Shins kommer, og da var valget enkelt Edit: !! Jeg trenger mer penger! Bright Eyes, The Doors, Dave Matthews Band og Cake kommer også for å holde konserter :/
|
|
|
Post by Hawken on Feb 7, 2005 6:08:23 GMT 1
Dave Matthews? heldige faen:) Har digga ham i årevis. The Shins bør du definitivt dra på. Har sett en herlig konsert med dem. Greenday er jo også klassiskt ;D
Hører for tiden på:
Tom waits ümlaut michael jackson converge xploding plastix Orchid Lisa ekdahl
Yepp!
|
|
MoBb
New Member
If it's natural to kill, how come men have to go into training to learn how?
|
Post by MoBb on Feb 7, 2005 20:38:09 GMT 1
Neil Young - Unplugged (1992)
|
|
MoBb
New Member
|
Post by MoBb on Feb 7, 2005 20:38:59 GMT 1
Så blir det hverken System Of A Down eller Green Day konsert jeg har å se fram til....The Shins kommer, og da var valget enkelt Edit: !! Jeg trenger mer penger! Bright Eyes, The Doors, Dave Matthews Band og Cake kommer også for å holde konserter :/ Hvor skal DMB holde konsert? Noe jeg ikke har fått med meg...?
|
|
Hopalong
Full Member
|
Post by Hopalong on Feb 8, 2005 7:04:09 GMT 1
Hvor skal DMB holde konsert? Noe jeg ikke har fått med meg...? I Sydney
|
|
MoBb
New Member
|
Post by MoBb on Feb 8, 2005 7:32:48 GMT 1
I Sydney Så det ja. 4 konserter i Australia. Har 3 venninner fra Tromsø som for øyeblikket bor 30 minutt fra Brisbane- hvor DMB skal holde en konsert. Vurderer seriøst og dra nedover. Bare synd at billettene blir lagt ut for salg om 2 dager, og antakeligvis kommer til å bli revet bort iløpet av veldig kort tid. Jaja, skulle jeg ikke få med meg de i Australia så vurderer jeg The Gorge eller Boonaroo festivalen i USA. Hørt lenge på DMB?
|
|