Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Feb 10, 2005 1:05:37 GMT 1
Har vel hørt på DMB i et par år nå
|
|
|
Post by Øystein BL on Feb 27, 2005 17:54:27 GMT 1
stephen brodsky - expose your overdubs
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 27, 2005 22:44:42 GMT 1
Har en utrolig god Cult of Lunaperiode. Henter mye inspirasjon, og nyter virkelig musikken. Synes ALT er bra
|
|
|
Post by Øystein G on Feb 27, 2005 23:32:32 GMT 1
i dag: anti-cimex - country of sweden bad religion - the empire strikes first cypress hill - III: temples of boom lifetime - jersey's best dancers minor threat - discography
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Mar 1, 2005 18:11:06 GMT 1
Dashboard confessional Damien Rice Starmarket ...og Regression point-demoer for å lære meg selv mine egne tekster til dødtidfestivalen
|
|
|
Post by Øystein BL on Mar 2, 2005 0:21:29 GMT 1
josh rouse - nashville kent - vinter noll2 miles davis - bitches brew
|
|
|
Post by Øystein BL on Mar 13, 2005 15:58:58 GMT 1
the shins - oh, inverted world
|
|
|
Post by Christian on Mar 14, 2005 15:14:34 GMT 1
AFI- Black Sails In The Sunset Converge- You Fail me Cataleptic- Ashes Regression Point- Demo Dominc- Running With Sissors The Shins- Chutes too narrow The Shins- Oh, inverted world AFI- Answer That And Stay Fasionable AFI- Very Proud Of Ya AFI- Art Of Drowning Misfits- Walk Among Us
|
|
|
Post by Golovan on Mar 15, 2005 19:04:14 GMT 1
Floyd Radiohead Roger Waters Joe Henry Bob Dylan
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Mar 15, 2005 19:26:06 GMT 1
nu førr tia så e d..
Converge - Petitioning the empty sky Aphex Twin - Drukqs Bring you to your knees - A tribute to Guns'n'Roses Portishead - Dummy General Patton vs The Executioners Dillinger escape plan - miss machine Residents - Demons Dance Alone
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Mar 18, 2005 2:44:41 GMT 1
Fikk meg ganske overraskende en Ipod for en stund siden og h;rer naa p[ musikk 10 timer om dagen.
Mark Lanegan Band - Bubblegum Foo Fighters - The Colour And The Shape Ben Folds Five - Ben Folds Five Deftones - White Pony Depeche Mode - Exciter
|
|
|
Post by Mini on Mar 25, 2005 0:42:18 GMT 1
Dominic - Pay per hero Dominic - Simple plan Refused - Crusader of hopelessness Refused - Worthless is the freedom bought.. Desperado - The day emo died Desperado - Beauty is the first victim Queen - Innuendo Kaizers Orchestra - Hevnervals Kaizers Orchestra - Djevelens orkester
|
|
|
Post by tommy on Mar 25, 2005 18:17:19 GMT 1
nu går det i chuck berry - samleboks motorhead - overnight sensation taliban airways - rational anthems (konserten på rmr var rå!!) roky erickson - all that may do my rhyme (mannen er genial) hellacopters - high visibility guitar wolf - love rock (herlig bråkerock) er det forresten noen som har sett filmen guitar wolf spiller i,wild zero ? den kan anbefales. dreper zombier med plekter!! ellers venter jeg på at eirik ska komme innom så vi kan se våre nyanskaffede GG Allin dvd`er! *gleder seg!!* hørt en del på desperado plata og i det siste, slettes ikke verst! hade bra!
|
|
|
Post by marmelade on Mar 25, 2005 22:07:45 GMT 1
Det det går mye av for tiden er:
Drunk - Company tie Den nyeste Extol plata The spectacle - rope or guillotine Div. reggae, prøver å lære meg reggae grunnrytmer til en sang jeg skal spille. Dessuten er det tøft! Minor majority
|
|
|
Post by ingmar on Mar 25, 2005 22:19:58 GMT 1
jaga jazzist outakes fra what we must på nettradio (!). good stuff! gleder meg til skiva om ei uke, elns! ellers; motorpsycho - demon box alog - miniatures mp presents da international tussler society
|
|