|
Post by Sortland Rockeklubb on Jul 6, 2008 16:41:47 GMT 1
Endelig, folkens - det begynner å bli klart. Samleplaten fra Sortlands rockemiljø 2002 - 2008 er inne til trykking i dette øyeblikk. Platen har fått tittelen "Fra hjertet av Vesterålen" og inneholder musikk av 15 av bandene som har vært aktive de siste årene. Noe er gammelt, noe er nytt. Platen rommer både studioinnspillinger, demoer og live-opptak. Utgivelsen kommer komplett med en 20-siders booklet med historikk, omtale av bandene og mange bilder. Platen vil være tilgjengelig for kjøp fra og med slippfesten torsdag 10. juli. Denne kvelden er det gratis inngang på Rødskolen, og flere av bandene på plata står på scenen. TRACKLISTE: 1. Peer & the Moondogs - Orphan's blues 2. Impera - Pop 3. Stoneface - Forever bleeding 4. Junkyard - The story of me (live) 5. Iskald - Då gjallarhorn song 6. Høstslave - Trøtt 7. Acid - Stories told 8. Roots of Tragedy - New Jerusalem 9. Falling down the stairs - Pearl 10. Fraade - Light a fire for the arsonist (live) 11. The Raymonds - Shoot me 12. Cataleptic - Ashes 13. Peer Nic. Gundersen - Under the sky 14. Dreadful - Darkness within 15. Quiritatio - Taunt Vi håper selvsagt at alle stifter nærmere bekjentskap med denne platen i løpet av Blabla-helga
|
|
|
Post by Mikael on Jul 7, 2008 10:18:25 GMT 1
Gleder meg!! Har allerede fått en liten sneak-peek på heile greia, så det så!! ;D Tror jeg gleder meg mest til de derre Moondogs! De skal visst ha noen meget kjekke gutter i det bandet der grrrrr....
|
|
|
Post by Golovan on Jul 7, 2008 11:44:40 GMT 1
Det eneste som mangler her er Party Girls...
|
|
|
Post by Mikael on Jul 9, 2008 12:56:37 GMT 1
aaahh.. partygirls var saker finnes det ikke bilder av stig i miniskjørt som spiller trommer (med spredte ben)
|
|
|
Post by reppe on Jul 9, 2008 23:10:06 GMT 1
de var koselig! men hvor faen er imbagass? ??
|
|
|
Post by tic-tac on Dec 3, 2008 14:49:49 GMT 1
hvorfor lager ikke srk en myspace profil?
|
|
|
Post by reppe on Dec 3, 2008 18:34:15 GMT 1
fordi ingen har foreslått det før..
noen som er flinke med akkurat det?
|
|