|
Post by Mikael on Aug 17, 2008 16:25:04 GMT 1
Yo folks... Håper dere alle sammen like anmeldelsen av SRK-Plata!! www.vol.no/volum/?F=A&N=11781Jeg er vertfall veldig fornøyd med omtalen, og håper vi kan få no flere innskudd på hva folk syns...
|
|
Frodur
Junior Member
fo' cembalo.
|
Post by Frodur on Sept 11, 2008 22:18:36 GMT 1
Tja... Ka kan æ si? Hun har ihvertfall sagt det som jeg ville ha sagt, bare med bedre formuleringer. SRK har noe å være djævelsk stolt av, det skal faen meg være sagt! Håper at det lar seg gjøre å få skrapt ihop materiale til enda en plate om kanskje noen år -eller forhåpentligvis tidligere. Ønsker virkelig at det blir en realitet!
|
|
|
Post by Øyvind on Sept 12, 2008 22:38:59 GMT 1
Det er helt opp til bandfolket! Iniativtakere til å sette i gang med det rent praktiske arbeidet bak ei slik plate tror jeg hvertfall vi har nok av. Så lenge dagens SRK-styre misjonerer grenseløst om det eminente tilbudet klubben har i egen HD-recorder kan fort en oppfølger bli en realitet!
|
|
|
Post by reppe on Sept 13, 2008 14:21:23 GMT 1
Jeg håper og tror også at det vil komme flere samleplater fra SRK, men jeg synes vi skal vente iallefall ca. 3 år, om ikke mer. Ikke for å dempe stemningen, men fordi jeg synes de yngre skal få komme seg opp. Synes at vi som har vært med på denne plata skal komme mest mulig i skyggen neste gang det kommer en SRK-plate. Tror årets kull på musikklinja har et stort potensial, så det er bare å håpe!
|
|
|
Post by Øystein BL on Sept 13, 2008 14:27:40 GMT 1
Helt klart, det bør ta noen år, og det bør være preget av nye folk! Tror en viktig del av det å skape et slikt miljø (og en ny samleplate) er at det jobbes mye med band, med innspillinger, osv. At terskelen for å prøve seg og gjøre opptak er enda lavere. Om noen er hypp på å lære mer om utstyr og innspillinger, eller har lyst til å komme igang med SRKs utstyr, er det bare å ta kontakt! Har for øvrig et prosjekt på gang som forhåpentligvis kan resultere i 20-30 000 kr til nytt innspillingsutstyr i løpet 0,5-1 år. En av planene er å koble sammen brakkene slik at man kan bruke begge rom til opptak samtidig. Kryss fingrene!
|
|