|
Post by Sortland Rockeklubb on Aug 27, 2008 13:04:02 GMT 1
22 vender tilbake til SortlandTrondheimsbandet 22 imponerte mange med sin konsert under Blablafestivalen i sommer. Tidligere Gåte-gitarist Magnus Børmark har med seg et solid mannskap i dette svært solide bandet. 22 er fortsatt et nytt navn for mange, men det er ingen tvil om at gutta er ambisiøse. 22. august begynte de en 22-dagers Norgesturné som strekker seg over det ganske land. Turnéruta er atpåtil formet som et 2-tall. Turnéen er releaseturné for EPen "E.S.P.". 22 spiller prog-pop med spretne taktskifter, flerstemt vokal, spastiske gitarer og generelt energi-øs. På scenen er bandet både høyt og lavt, og i bunnen ligger catchy låter med hooks som lett fester seg. Konserten på Sortland er en av de siste på 22-dagersturnéen, og det er ganske klart at samfunnssalen får besøk av et band i toppform. Metalbandet Beautiful Disgrace fra Melbu varmer opp denne kvelden. Dette blir etter all sannsynlighet en av bandets siste konserter, da Stig Kjetil Vågbø og Fredrik Hartviksen snart flytter fra Vesterålen. De gamle og velkjente Acid Garden har også sagt seg villige til å stille opp som warmup band for 22. Gutta har tidligere i år spilt inn en EP, og har gjort en god del konserter iløpet av sommeren. Samfunnssalen Tirsdag 9. september kl 20:00 Inngang: 50 / 70 kr (medl / ikke-medl.) Medlemskap koster 100 kr
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 27, 2008 14:51:27 GMT 1
Skulle faktisk dratt nordover om det ikke var for at jeg er bortreist allerede i den tida
|
|
|
Post by Øystein BL on Aug 31, 2008 15:01:26 GMT 1
Jøss, Acid Garden også
|
|
|
Post by reppe on Sept 1, 2008 21:19:33 GMT 1
mhm.. har vi jort en god del konserter i sommer? faen ikke verst:P
|
|
|
Post by fostervai on Sept 2, 2008 18:20:21 GMT 1
ser fram t d dær^^
|
|
|
Post by Maya on Sept 4, 2008 9:39:10 GMT 1
Skal å se dem i Tromsø på torsdag, gleder meg, utrolig kul konsert på blabla!
|
|
|
Post by tic-tac on Sept 8, 2008 0:07:08 GMT 1
tror dette blir veldig bra. jeg ser virkelig frem til dette og jeg håper det er mange som kommer å ser på det fantastiske bandet 22. og ikke minnst lokal bandene (Acid Garden og Beautiful Disgrace) håper det kommer mange folk:)
|
|
|
Post by reppe on Sept 8, 2008 9:59:36 GMT 1
Fredrik! vi kidnapper alle på gata og sperrer dem inne i samfen! det blir driiitbra!
|
|
|
Post by tic-tac on Sept 8, 2008 11:42:47 GMT 1
haha yeah. kunne glatt vært med på den!
|
|