|
Post by Øyvind on Jul 31, 2004 19:09:40 GMT 1
Jeg har jo forsåvidt vært både i inn- og utland denne sommeren! Festivalsommer og masse bra konserter rundtomkring. Men siden man bare kunne ha ett svaralternativ svarer jeg innland, siden mesteparten har foregått her i Norge
|
|
Trond I.
New Member
..thought it was a man, but it was a muffin.
|
Post by Trond I. on Jul 31, 2004 19:55:53 GMT 1
Jeg var i Irland i 8-9 dager. Det var kjempegøy Ellers har jeg bare festa og gjort 'dumme' ting.
|
|
|
Post by Øystein G on Aug 1, 2004 6:10:38 GMT 1
jeg har vært i kongsberg, på roskilde, i lofoten, på trästock i skellefteå, og litt rundtomkring. om to uker skal jeg til molde før jeg returnerer til bartebyen for å fortsette studiene.
|
|
|
Post by Andreas F. on Aug 1, 2004 9:18:23 GMT 1
Hvilken ferie?
|
|
|
Post by Marianne H. on Aug 1, 2004 10:04:47 GMT 1
Jeg har vært i england i to uker! Først en uke i london, så noen dager i Torquay, og så noen dager i London igjen.
Hjemme i vesterålen hjalp jeg til med festivalen, traff gamle venner og slappet av, så dro jeg til Sverige på Trästock-festivalen. Vel hjemme igjen gjenstår bare noen bryllup (ikke mitt eget, heldigvis), så drar jeg tilbake til barteby.
Begivenhetsrik sommer, m.a.o., men nå synes jeg høsten kan begynne.
|
|
|
Post by Hawken on Aug 1, 2004 14:48:08 GMT 1
Jeg har hengt med venner konstant og fryda meg over finværet i det siste. Har bada, og tror jeg legger godt ann til å få både gjeller og fiskehud. FETT. (ogjobba) Ellers var jeg og Øyvind på Quart å så noen kule band, og storkosa oss der. Og sist men ikke minst: Styra med Impera innspilling.
jepp:)
|
|
|
Post by Lets get rocked on Aug 2, 2004 18:16:25 GMT 1
Jeg går bare rundt og venter på at høsten skal begynne, har ikke fått meg jobb, så det har vært litt kjedelig, men jeg har kost meg i finværet, det har jeg! ;D Har vært og bowlet med familien, siden mine søsken er kommet hjem, og jeg fikk en strike for første gang, var ganske stolt da, siden jeg er kjempe dårlig i bowling!! Også har jeg jo vært på blabla festivalen, så klart..
|
|
|
Post by Øystein BL on Aug 2, 2004 19:22:31 GMT 1
på tide å registrere seg?
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 6, 2004 9:00:00 GMT 1
Jeg har vært hos tannlegen tre ganger, og nå er jeg endelig ferdig!
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Aug 6, 2004 9:43:32 GMT 1
hvor mange hull hadde du?
|
|
Darty
New Member
Torjus her!
|
Post by Darty on Aug 6, 2004 19:21:25 GMT 1
Hm.. Var først en tur i Tr.heim, så dro jeg til Sundsvall, så til Tr.heim og så hjem til "kjære" Sortland..
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 7, 2004 9:24:17 GMT 1
7 hull, og det sugde. Fra nå av blir det KUN grønnsaker, og tannbørste på innerlomma =)
|
|
Eirik Arne Kristiansen
Guest
|
Post by Eirik Arne Kristiansen on Aug 9, 2004 9:06:20 GMT 1
Har vært en tur på Hamar, (koselig by:) Etter en dag der, så dro jeg oppover til Hemsedal for og besøke familien min, og for å feire 50-årsdag:) Dritkul ferie egentlig, mye bading, kosa meg i goværet og vært sammen med slekta:D Ellers så har jeg bare jobba hjemme som bondetamp ;D
|
|
|
Post by Lets get rocked on Aug 10, 2004 20:56:07 GMT 1
på tide å registrere seg? Mener du meg? Jeg spiller ikke i noe band, må man ikke det for å være med?
|
|
|
Post by Øystein BL on Aug 11, 2004 6:14:41 GMT 1
overhodet ikke så det er bare å registrere i vei.
|
|