|
Post by Emilie on Aug 12, 2004 9:19:18 GMT 1
Har vært å besøkt slekt i Trondheim, eller bare bada, døgna noe j*vli og lest. Ikke noe soling her i gården..
|
|
|
Post by Øystein BL on Aug 12, 2004 9:24:45 GMT 1
har vært en hel del hjemme på Sortland, styra litt med bandøvinger, konserter, liten turné med Quiritatio-folka, festival i Sverige and that's it. Hovedsaklig. Ellers blitt lite jobbing og mye sløving. Deilig å være tilbake i Trondheim nå, iallfall.
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Aug 12, 2004 17:16:18 GMT 1
Var jeg som starta denne threaden, og jeg har enda ikke svart Først var jeg i Trondheim og Oslo og så fantastiske band, og møtte flotte folk. Så var jeg på Sortland på Blablafestivalen, og skal til Oslo igjen før sommeren er helt over. Har jobba halve sommeren, og bare vært i Tromsø og gjort stort sett ingenting resten av tida.
|
|
|
Post by gigafon on Aug 12, 2004 21:25:31 GMT 1
Steike!! ka det va med å arbi i ferien.. Aldri igjæn
|
|
|
Post by Mini on Aug 15, 2004 12:51:05 GMT 1
overhodet ikke så det er bare å registrere i vei. Sånn..der var jeg registrert.. ;D
|
|
|
Post by Martine on Aug 17, 2004 9:00:00 GMT 1
jeg har vært mest hjemme....også har jeg faktisk hatt vannkopper :-[hehe.....det var ikke så gøy da....egentlig litt rart at jeg ikke har hatt det før ....men bedre sent enn aldri! øhh..kanskje ikke i dette tilfelle men..hehe... har også vært en tur i valdres og en HEL dag i oslo..hehe jeje..sommeren er snart slutt....skole...juhuuu!!!
|
|