|
Post by Mini on Feb 8, 2005 1:27:15 GMT 1
Du kjenner meg da litt da Ida. Du veit hva jeg heter og slikt:p quote] OKey..jeg må vel si at det er sant..men jeg kjenner deg ikke så godt som person..gaske trist egentlig..
|
|
Liller
New Member
Bygg bruer,ikke murer
|
Post by Liller on Feb 8, 2005 18:46:18 GMT 1
KOSelig
|
|
|
Post by Mini on Mar 22, 2005 22:54:16 GMT 1
Vel..jeg ville bare benytte sjansen til å få sagt hvor mye jeg setter pris på støtten fra Th og Mikael! Det betyr utrolig mye for meg! Kommer aldri til å glemme dere..you rock!
|
|
Lamark
New Member
Fred!
|
Post by Lamark on Mar 24, 2005 14:49:38 GMT 1
Denne tråden måtte hentes opp igjen. Syns det er utrloig viktig å vise folk den kjærligheten man har til dem, og at den er ekte. Nærhet og kroppsvarme fra er noe jeg ikke klarer meg uten i lengre tider av gangen. Nå begynner det å bli lenge siden sist jeg fikk en klem... I.
|
|
|
Post by Mini on Mar 24, 2005 14:57:03 GMT 1
Kom hit lamark! *klemmepå*
|
|
|
Post by Christian on Mar 24, 2005 14:58:24 GMT 1
|
|
|
Post by Martine on Mar 25, 2005 15:07:49 GMT 1
så herlig med slikt!!!!!! jeg kjenner nesten ingen her..... men jeg føler at jeg er glade i dere uansett!!!!! ;D tenk så mye godt en klem gjør! jeg elsker å få og å gi klemmer det er flere som går rundt og ikke har det så bra med seg selv....ikke har det så bra inni seg..... man ser det ikke nødvendigvis på utsiden..... jeg vet hva jeg prater om for og si det sånn.... da er det himmelsk med bare en liten klem jeg er så glad i peer og maya+++dere betyr så sykt mye for meg!!!!!!!!! kyss&klem
|
|
|
Post by Mini on Mar 25, 2005 17:50:53 GMT 1
det er flere som går rundt og ikke har det så bra med seg selv....ikke har det så bra inni seg..... man ser det ikke nødvendigvis på utsiden..... jeg vet hva jeg prater om for og si det sånn.... da er det himmelsk med bare en liten klem *klemmepå* Skjønner hva du mener....en klem kan gjøre underverker!
|
|
|
Post by ingmar on Mar 25, 2005 22:33:50 GMT 1
det er faktisk litt undervurdet med kroppskontakt (ikke seksuelt.... ). har klemt masse gamle gode venner i det siste, og det føles godt at noen virkelig bryr seg om meg. tror at mange er redd for det for at det skal bety noe "mer". d'uh!
|
|
|
Post by Andreas F. on Mar 26, 2005 2:18:08 GMT 1
Word TH. Lærte senest mens jeg var på RMR at folk kan dø/bli skadet når som helst. Et nært familie medlem fikk hjerteattak og ligger nå i tromsø på sykehus :/ Det suger litt.
Og luv delen.. Liten oppvekker der ja :x
|
|
|
Post by Mini on Mar 26, 2005 15:00:17 GMT 1
Lærte senest mens jeg var på RMR at folk kan dø/bli skadet når som helst. Et nært familie medlem fikk hjerteattak og ligger nå i tromsø på sykehus :/ Det suger litt. Huff da! Går det bra?
|
|
|
Post by Andreas F. on Mar 27, 2005 2:28:55 GMT 1
joda, går vel bedre nå :]
|
|
|
Post by Mini on Jul 5, 2005 4:20:08 GMT 1
Vil gjerne få sagt takk for to fine år sammen med alle dere fra musikklinja! Og dere som jeg har blitt kjentmed utenfor linja. Det har vært to fine år, og jeg kommer til å savne dere masse! Skal prøve å komme meg oppover på besøk så ofte som mulig! *savne*
|
|
|
Post by Anja on Jul 5, 2005 10:49:35 GMT 1
Vi blir å savne deg Ida!(Mini) <3 ;*
|
|
Ankh
New Member
|
Post by Ankh on Jul 9, 2005 23:51:05 GMT 1
næmmen sku du fanmæ ha sedd! korr jævli fint! nån så har kommen på å faktisk skriv d ned og førrmidle d tell folk! genialt Hawken! *klemlestepå* ;D æ e allti gla i ALLE! *klemmerundtalleienstooooorbjørnekleeeeeeem*
|
|