|
Post by Marianne H. on Aug 1, 2004 10:10:05 GMT 1
Jeg bare lurer:
Gjennom hele livet, hvilken plate har du hørt mest på?
Jeg tenker ikke på hvilken plate du har likt best, men hvilken du har hørt mest på. Flaue band fra tidlige tenårings-år teller også.
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 1, 2004 11:04:10 GMT 1
Det må enten være In Flames med Colony, eller Whoracle. Akkurat hvilken av de som har surret mest i cd-spilleren kan jeg ikke si for sikkert, men at det er en av de to, det skal være sikkert og vist
|
|
|
Post by Hawken on Aug 1, 2004 14:56:26 GMT 1
Hm. Det må bli Michael Jackson - Bad eller Michael Jackson - Dangerous
|
|
|
Post by Hawken on Aug 1, 2004 14:57:01 GMT 1
Hehe, enn du Marianne?
|
|
|
Post by Marianne H. on Aug 1, 2004 15:18:02 GMT 1
Det tror jeg definitivt må bli Joni Mitchell - Blue. Har bare hatt den i tre år, men jeg har hørt den så utrolig mange ganger. En annen plate jeg hørte masse på da jeg var mindre var Nirvana - Unplugged in N.Y, men jeg tror ikke den når opp til Blue i det hele tatt.
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 1, 2004 15:30:52 GMT 1
Hørte ikke du en del på Hanson og tidligere? Hihi
|
|
|
Post by Hawken on Aug 1, 2004 17:47:34 GMT 1
busted.
|
|
|
Post by Marianne H. on Aug 1, 2004 17:57:00 GMT 1
Jeg eier faktisk hele fire Hanson-plater, kjøpt over en toårsperiode. Noen vil kanskje le av det, men til mitt forsvar vil jeg komme med disse fem punktene: 1. Hanson-brødrene skrev sine egne sanger, både melodi og tekst. 2. Hanson-brødrene spilte sine egne instrumenter på platene sine. 3. Før Hanson-brødrene ble signet på et større plateselskap hadde de sin egen lille label (cred!!!). De spilte på skoler og på utesteder, ikke for å tjene penger, trekke damer, eller være kule men fordi de likte å holde på med musikk. Yndlingsmusikken deres er 60-70 tallsrock (enda mer cred!!). 4. Jeg var jævla 13 år. Det er nesten ti år siden. Jeg har nesten glemt det selv. 5. Øyvind: Jeg har tre ord til deg; Tears of Gold. *kremt kremt* Så det så.
|
|
Trond I.
New Member
..thought it was a man, but it was a muffin.
|
Post by Trond I. on Aug 1, 2004 18:07:56 GMT 1
Jeg har hatt Michael Jackson kasetter og plater siden jeg var liten gutt. Må være det som har gått mest rundt i plate/kasett-spilleren.
flickiin up a caandy
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Aug 1, 2004 19:25:05 GMT 1
Vanskelig å bare nevne en, men må man så må man: [glow=red,2,300]The Beatles - Rubber soul[/glow] Beatles var definitivt et av de viktigste bandene i min oppvekst. Med band som Ramones og Sex pistols hakk i hæl (enn så underlig det høres ut)
|
|
|
Post by Hawken on Aug 2, 2004 4:00:39 GMT 1
Haha. Bør kanskje nevne at pappa's Shadows plater med og uten Cliff Richard har festa seg godt, siden han er trofast fan av dem Hm. Visste ikke at Hanson hadde egen label? Yepp. tears of gold er noe Øyvind fremdeles digger hardt. ;D
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 3, 2004 9:27:51 GMT 1
Det med hanson var ikke for å drite ut eller noe sånt, det var bare fordi jeg mener vi kom inn på det i fjor elns, da du hadde på deg den gamle hansonskjorta Men ja, tears of gold! Godlåta (den og everlost)
|
|
|
Post by Øystein G on Aug 3, 2004 10:02:04 GMT 1
metallica - master of puppets var blodfan av metallica fra 12 til 16, og den snurra en hel del. de siste to åra (som er de viktigste!): catharsis - passion ;D
|
|
|
Post by Marita on Aug 3, 2004 17:10:19 GMT 1
Seriøst vanskelig å komme over Metallica - And Justice For All i min cd-spællar... Hørt SYKT masse på den. ...Og den e like bra enda!!! ;D
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Aug 3, 2004 18:18:35 GMT 1
Prøver desperat å finne ut hvilken CD som er mest hørt.. I det siste er det så mange! sikkert noe randy.. men når jeg var mindre var det stort sett bare en...(time to confess...) B#witched - blame it on the weatherman.. Bra spørsmål uansett Marianne:)
|
|