|
Post by proVista on Jan 21, 2005 23:26:25 GMT 1
Jeg foreslår et klubbmøte søndag 30. januar. Noen som har forslag hvor vi kan holde det? Evt innvendinger på tidspunktet? Er ganske viktig å få et møte så fort som mulig ettersom at vi må ordne saken med medlemstallene. (Som Øystein sa i den andre tråden så går de fleste søknadsfrister ut snart.) Videre vil det være bra å få klargjort hvem som gjør hva til blabla-festivalen så TH og Øystein ikke får hele byrden på seg rett før festivalen i sommer. Forslag og annet til Rockeklubben generelt og festivalen kan taes opp. Konserter fremover. Andre ting? Og jeg skal skrive en sak om rockeklubben i avisa om ikke lenge. Tenkte det hadde vært flott å slå to fluer i en smekk å ta gruppebildet av Rockeklubben. Jeg får brukt det i reportasjen og så får vi tatt et skikkelig bilde for jeg har skikkelig utstyr. Kos alle:*
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Jan 22, 2005 0:45:31 GMT 1
Høres kult ut:)
kunne godt tenke meg å være med på planlegginga:) Hvordan er det med søking om pengestøtte? noe nytt?
|
|
|
Post by proVista on Jan 22, 2005 2:07:28 GMT 1
Mm man venter på å sende inn søknader til medlemstallene er kommet, men Øystein skal søke kommunen og frifondet. *Krysse fingrene*
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Jan 22, 2005 12:55:36 GMT 1
Ok:D
Hvor fikk de fra sist gang(om de fikk)?
|
|
|
Post by Øystein BL on Jan 22, 2005 15:04:19 GMT 1
Søndag 30. januar, 19:00 blir det møte. Lokale får vi heller komme tilbake til senere
|
|
|
Post by Øyvind on Jan 23, 2005 18:49:52 GMT 1
Foreslår vi tar det i kantina på VGS, eller i et klasserom på linja. har nøklene til begge stedene så. Et klasserom ville kanskje vært det beste?
|
|
|
Post by proVista on Jan 23, 2005 20:51:26 GMT 1
*Krysset av på timeplanen* Et klasserom ville jo vært det beste, men lærerne klikker jo hvis oss som ikke går på musikklinja blir sett der
|
|
|
Post by Øyvind on Jan 24, 2005 13:41:52 GMT 1
Tror lett det vil la seg gjøre om jeg skriver en søknad i dag. Om ikke er det ikke no problem nedi kantina. Mye bedre sofaer der! Ingen finner ut av det uanset heller, er aldri folk der nesten!
|
|
|
Post by proVista on Jan 24, 2005 23:41:12 GMT 1
Da må _alle_ som regner seg som medlemmer av klubben óg dere som vil bli eller har noe på hjerte som har noe med klubben å gjøre komme på klubbmøte søndag 30. januar, kl 19:00. Jeg tar gruppebilde da. Skal ha det til en reportasje i avisa også. Øyvind eller noen; jeg foreslår at dere setter opp en plakat på linja elns. Så alle blir informert. Hvem skal lede møte?
|
|
|
Post by Øyvind on Jan 25, 2005 20:17:37 GMT 1
Vi har bestemt oss for kantina, og plakater blir vi ikke å bruke, men heller jungeltelegrafen Møtet blir nok ledet av meg og th i fremste rekke, går jeg ut i fra. Uten at det på noen som helst måte vil si at vi er sjefene, eller at vi bestemmer. Blir nok å kanskje fungere som noen slags ordstyrere, i tillegg til at vi informerer en del om ting ellers, fra møter med kulturløftkomiteen osv..
|
|
|
Post by proVista on Jan 25, 2005 22:34:58 GMT 1
Flott
|
|
|
Post by Geir E. on Jan 31, 2005 1:21:57 GMT 1
nå som møtet er over.. når kåmmer referatet?
|
|
|
Post by proVista on Jan 31, 2005 12:04:18 GMT 1
Jeg gir Ole til i overimorgen før jeg i alle fall begynner å mase. De har jo obligatoriske konserter hver dag denne uka.
|
|
|
Post by Hawken on Jan 31, 2005 13:49:03 GMT 1
Det var det deiligste fuckings møtet noensinne. Herregud som jeg elsker alle sammen. Daniel: Fyr ut bildet du tok. Fort.
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Jan 31, 2005 14:12:28 GMT 1
Finfint møte i går ja! Bra med såpass mange tanker rundt årets festival! Blir kult.. var jo ikke der i fjor!
|
|