|
Post by proVista on Feb 6, 2005 22:52:11 GMT 1
Det å få et fint og letthuskelig domene er ikke store saken. Feks den over eller som jeg har brukt "i alle år" web10.dk Uansett hvilken isp som måtte bli valgt så koster det ca 100 for opprettelse og rundt 100 kroner årlig for 50mb elns og .com/.net/.ettellerannet .no er dyrt, .dk og mange andre er billig men .com eller .net ville vært akkurat flott. Mener jeg da.
|
|
|
Post by Thor Andre on Feb 7, 2005 17:20:49 GMT 1
Idéer til siden hadde vært fett, kan starte snarest mulig... Jobbe litt nå og da på den... Jeg kjøper vanligvis mine domener på domeneshop.no, betaler vell 99,- for f.eks: www.blablafestival.net og 145,- for peking til en egen webserver (det finnes alltid noen der ute som er villige til å dele litt av sin egen plass)... Det er billigst såvidt jeg vet, vet ikke hvor lurt det er å kjøpe "billig-løsninger". Da det ofte hender at siden ikke kan vises o.l Men 250,- for domene og peking til egen server, er ikke så altfor ille så fremst man er mange på det
|
|
Liller
New Member
Bygg bruer,ikke murer
|
Post by Liller on Feb 8, 2005 18:49:42 GMT 1
Go 4 it! inntektene klubben får etterhvert vil jo kunne dekke det,men alle må huske å skrive en liten lapp eller noe slik at økonomisk ansvarlig kan ha det i rengskapet ;P
|
|
Liller
New Member
Bygg bruer,ikke murer
|
Post by Liller on Feb 8, 2005 18:51:17 GMT 1
BTW: angående buttons,t-shirt,stempel osv. SRK trenger sårt en logo.
|
|
|
Post by proVista on Feb 8, 2005 19:21:54 GMT 1
Jeg jobber med en idé. Det var det visst flere som gjorde(?) Så vidt jeg husket, men min husk er like god som en potet sin
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 9, 2005 22:01:59 GMT 1
tegner du eller kansje maler? eller photoshop? elns
|
|
ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Feb 10, 2005 0:46:54 GMT 1
En logo må være såpass ren og pen så om det er tegning eller maling, så må den nok renskes litt i PS uansett.
Der er nok av folk som kan sine svinger i fotobutikken ;P
|
|
|
Post by proVista on Feb 10, 2005 1:37:36 GMT 1
Fotobutikken mjam
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 12, 2005 18:50:21 GMT 1
Vi planlegger et nytt møte i påskeferien en gang! Dato kommer vi tilbake til etterhvert!
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Feb 16, 2005 22:30:20 GMT 1
Har man kommet igang med hjemmesiden til BlaBlaFestivalen? hm. jeg tenker at forige gang var det ganske mye forslag (BRAINSTORMING) på hva som Kunne skje og være, men at på neste møte blir det ut med noen forslag (kan jo ikke ha alle) og heller jobber litt på det som skal være. Sier ikke at noen forslag var dårlig nå, men jeg tror ikke det blir bra med alt for mye på en helg slik at folk må stresse for å kunne være med på det de vil. Håper møtet blir (om ikke før) i påskeferien en gang ja, jo fortere jo bedre:D Jeg må si at hver gang noen snakker om BBF blir jeg utrolig glad! Gleder meg utrolig mye og synes det er sykt bra at vi allerede har hatt et møte hvor det meste ble "drøftet" Maja
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 16, 2005 23:32:05 GMT 1
er det noen som melder seg frivillig til og lage plakater som vi kan rundt om kring på skoler o.l om vårt SRK medlemskapstilbud
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 17, 2005 0:41:25 GMT 1
øystein kanskje?
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 17, 2005 19:10:29 GMT 1
vi burede jo få medlemskap tingi i full sving (hihi rimer) før blabla
|
|
|
Post by Øystein BL on Feb 17, 2005 19:27:14 GMT 1
vi burede jo få medlemskap tingi i full sving (hihi rimer) før blabla ideelt sett må vi faktisk få medlemsgreier i gang (det ER forsåvidt i gang, det er bare å sette inn 75 kr på 8981.10.45641 _NÅ_) før 1. april. Da skal nemlig søknaden til kommunen leveres, og jo flere medlemmer vi har, jo bedre er våre sjanser for å få (masse) penger i støtte.
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 17, 2005 19:35:15 GMT 1
men det er jo nesten ingen som vet om det.. og vi har jo enda ikke noe form for medlemsbevis og mange liker kansje ikke og overføre penger men gi dem fra seg fra hånd til hånd..
|
|