ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Feb 18, 2005 1:45:17 GMT 1
men det er jo nesten ingen som vet om det.. og vi har jo enda ikke noe form for medlemsbevis og mange liker kansje ikke og overføre penger men gi dem fra seg fra hånd til hånd.. Jeg tør påstå at det er tryggere å overføre penger enn å gi dem i hånda på enellerannen slask av en gitarist elns som aldri husker på dem... JA, ironi. Mitt svake poeng inni her er i alle fall at BANK ER TRYGT Om man også bare merker overføring med; Medlemskap: Ola Nordmann 76121911 ... F.eks.
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 18, 2005 14:24:03 GMT 1
Bare kjør pengene inn på konto! Geir E. hadde et bra forslag her om dagen om at vi burde henge opp plakater om at nå er det mulig med medlemskap, og det synes jeg er veldig veldig lurt!
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Feb 18, 2005 16:22:21 GMT 1
Skal sette inn penger idag for meg og to andre Må bare vente til mamma våkner siden jeg ikke har nettbank:) har enda noen fler jeg vil høre med som kanskje kan være interessert:)
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 18, 2005 16:29:45 GMT 1
Husk å skrive navn på de personene det gjelder Maja!
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Feb 18, 2005 16:30:53 GMT 1
jada:)
Mamma vil være med;D
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 18, 2005 18:08:59 GMT 1
ge-ni-alt
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 20, 2005 13:56:26 GMT 1
Jeg tør påstå at det er tryggere å overføre penger enn å gi dem i hånda på enellerannen slask av en gitarist elns som aldri husker på dem... JA, ironi. Mitt svake poeng inni her er i alle fall at BANK ER TRYGT Om man også bare merker overføring med; Medlemskap: Ola Nordmann 76121911 ... F.eks. men ikke alle som er hmm går på ungdoms skolen er helt into det der med og få overført penger så kansje de vill ha medlemskap med og betale the old way. og jeg for min del hater alt som heter bank og elektroniske ting som berører mine penger.. you have deleted all your money litt trist
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 20, 2005 13:57:53 GMT 1
og. er det noen som har pratet med komunen om de har noe vi kan bruke til medlemsbevis evenuelt en laminerings maskin?
|
|
ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Feb 21, 2005 2:43:45 GMT 1
Vi fikk aldri helt bestemt det der med hva som skulle være THE medlemsbevis. Jeg stemmer enda for det plekteret. Så vet man at man må dra det med seg når man skal på en konsert. Så har man et nummer på plekteret, som kan kryss sjekkes på en potensiell medlemsliste.
ELLER vi kan ha stygge kjedelige laminatkort ;D
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Feb 21, 2005 11:36:33 GMT 1
EEEEEller medlemsbuttons:]
men det kan man ta opp på møtet i påska:D
|
|
|
Post by proVista on Feb 21, 2005 19:36:24 GMT 1
Jeg og Ingrid drar bort 24. mars:p Mener det er andre som drar bort også! (Bare for å rettferdiggjøre _tryglinga_ mi for å få møtet før denne datoen.)
|
|
Liller
New Member
Bygg bruer,ikke murer
|
Post by Liller on Feb 23, 2005 9:38:37 GMT 1
Jeg synes at laminerte medlemskort er best som medlemsBEVIS. merk ordet bevis,for det er jo det det skal være, uansett hvor kjedelig det enn må virke. Jeg tror det er bra med ett litt særriøst medlemsbevis. Det er tross alt ingenting i veien for å piffe opp kortet med farger og logo. Dessuten er et medlemskort (størrelse med et bankkort) vanskeligere å miste enn buttons/plekter. små ting som SRK plekter og buttons er jo genialt å selge i distro
|
|
Liller
New Member
Bygg bruer,ikke murer
|
Post by Liller on Feb 23, 2005 9:44:18 GMT 1
Btw; Har dere fastsatt det neste klubbmøtet til påskeferien for å få med folk langveisfra som skal hjem til vesterålen? Om ikke synes jeg det burde flyttes til før/etter fordi mange som vil delta skal på påskeferie
|
|
|
Post by proVista on Feb 23, 2005 10:10:10 GMT 1
Jeg foreslår søndag 20. mars. Eneste måten å best fastsette disse datoene er at noen kommer med et forslag og så får resten komme med eventuelle innvendinger hvor vi så bare flytter så det passer for alle/mest mulig Så?
|
|
|
Post by Øystein BL on Feb 23, 2005 13:21:56 GMT 1
20. er vel kanskje upraktisk om enkelte er på / nettopp er kommet hjem fra RMR. Ellers høres det ut som en grei dato. 21., eventuelt?
|
|