|
Post by Hawken on Jan 28, 2005 17:34:35 GMT 1
Øyvind, Trond, jeg og Thor Andre skal kanskje få ordna oss et hus mot sommeren, nærmere Mai. Om vi får det, trenger vi fler samboere. Det blir faen så koselig med et helt hus, billig blir det og. Dette er kvalifikasjonene: Du må være faen så høylytt Du må kunne lage skikkelig helvete Du må kunne spise mye grønnsaker, frukt og kornprodukter. Du må kunne ta 7 armhevinger, og du må elske venner, musikk og filmer. (Så må du elske lange turer på stranda) Knis.
Men seriøst, er du interessert, så si ifra!
Kjærlighet, fra oss!
|
|
|
Post by Øyvind on Jan 28, 2005 17:47:50 GMT 1
Dette blir skikelig digg! huset ligger like ved shellstasjonen, og den nattåpne essostasjonen! Så dit kan man stikke ned å rappe seg litt nattmat, om det skulle være ønskelig Dessuten har vi et håp om å få kjelleren og i samme slengen. Dette er huset Thor Andre har leilighet i kjelleren på, for dere som vet det. De som bor oppe flytter ut i mai/juni og det er DA vi tenker på å overta huset Og som sag, helt med kjelleretasjen og. Da får vi tilsammen tre etasjer. Og da er planen (ja vi har masse planer for hva vi kan gjøre ut av dette huset om vi får det som vi vil) at vi skal ha øvingslokale i kjelleren. Her kan selvsagt andre baand få lov til å øve om det måtte ønsket. Vi vet selv hvor trangt det er med tid oppe i lokalet der alle holder til nå for tida. tenk litt på det! Hadde vært kult å bodd en liten gjeng der
|
|
|
Post by Mini on Jan 29, 2005 15:01:28 GMT 1
Ånei! Så gøy! ;D Skulle gjerne ha vært med, men mine kjære foreldre ville sikkert ikke godkjenne det...av og til suger det å være jente..man blir alltid så overbeskyttet!
|
|
|
Post by proVista on Jan 31, 2005 12:02:45 GMT 1
Jeg vil gjerne være med om jeg får ha stafeliet mitt i et hjørne. Dessuten kan det hende dere blir litt rusa på terpentin og malemidler til tider
|
|
|
Post by Mini on May 18, 2005 13:22:54 GMT 1
Er det fortsatt snakk om det kollektivet? Jeg trenger en plasss å bo billig i sommer siden jeg skal jobbe på Sortland. Vil gjerne være med! det er på sortland, sant? P.s jeg tror jeg kan ta 7 armhevinger..og jeg liker stranda:)
|
|
|
Post by Thor Andre on May 18, 2005 16:07:43 GMT 1
Nei. Er ganske lenge siden jeg snakket med huseieren, men har ikke vært så ofte på her og lagt merke til denne tråden, heh.. Vell saken er at, øverste etasjen av huset kommer til å stå som et feriehus for hun som eier det og møblene som er der er fra hennes avdøde far, og hun ville ikke låne det ut til noen som helst. Nederste etasje er litt for liten til å kunne bli noe kollektiv for mer enn 3 personer vil jeg si .. I tillegg er det snakk om nye leiere nede uansett, mulig det blir ledig, men uansett veldig trangt hvis det er flere enn 2 som skal bo der.
|
|
|
Post by whatevva on May 18, 2005 16:24:14 GMT 1
hørest kult ut, passer inn på alle punktene borsett fra et Jeg er med, er lei av maset til mamme ^^ høhø...
|
|
|
Post by Øystein BL on May 18, 2005 16:34:37 GMT 1
hvilket punkt svikter du på?
|
|
|
Post by Øyvind on May 18, 2005 20:59:16 GMT 1
Men den kollektivplanen gikk vel i dass for lenge siden? Både TH og TA har jo trukket seg, og jeg og Trond har skaffa oss leilighet..
Hvor skal du jobbe i sommer ida?
|
|
|
Post by Hawken on May 19, 2005 1:03:11 GMT 1
Den gikk vel mer eller mindre i dass 1 måned etter planlegging Siden huseieren aldri ble kontaktet for det første. Men om sjangsene fremdeles er der bør jo folk rotte seg sammen å flytte inn:)
|
|
|
Post by Mini on May 19, 2005 6:35:33 GMT 1
Men den kollektivplanen gikk vel i dass for lenge siden? Både TH og TA har jo trukket seg, og jeg og Trond har skaffa oss leilighet.. Hvor skal du jobbe i sommer ida? Faen! I need a place to stay! Jeg jobber på callsenteret..hehe.. Jeg skal se om jeg kanskje finner meg en liten jobb til, så kanskje får jeg råd til å bo på hybelen..dumme penger!
|
|
|
Post by Øyvind on May 19, 2005 12:33:29 GMT 1
Det var jo aldri helt konkret at vi skulle bo over Thor Andre heller, det var en idé vi fikk når Thor Andre fortalte at de oppe skulle flytte ut, hele kollektivplanen har vi hatt i nesten to år, men så tenkte vi (vinteren 2004) at vi aldri ble å få det til, så fikk vi litt troen på det igjen da Thor Andre annonserte om ledig øvreetasje.. Synes likevel at folk bør ta inniativ å prøve å skaffe seg en felleshus om noen måtte ha det i tankene! Det gikk i dass med oss, kanskje noen andre klarer det bedre?
|
|
|
Post by Hawken on May 19, 2005 18:17:44 GMT 1
Skal ærlig innrømme at motivasjonen var der i noen uker. Men så dabba det av. Helt jævli desverre! Men som Øyvind sier - om noen andre klarer det bedre er jo det fittesupert.
|
|
|
Post by Mini on May 19, 2005 23:58:41 GMT 1
Jeg tar gjerne initiativ...problemet er: er det noen andre som blir med? Jeg tviler egentlig..men, la oss prøve..har dere et nummer jeg kan ringe?
|
|
|
Post by Øyvind on May 20, 2005 22:34:57 GMT 1
Begynn med de numrene du har på telefonlista de, så ser du om det er noen der du kunne tenkt deg å bo sammen med
|
|