ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Jan 29, 2005 4:04:04 GMT 1
Vel, så er den i gang ! Jeg ville bare informere om den, jeg. Stjeler litt forumplass. Vi har ukentlige møter, og siden det er fellesmedlemmer av både Sortland rocke- OG dramaklubb, så må der jo skje en del samarbeid i fremtiden. Er jo bare snakk om to forskjellige kunstformer som drives av Sortlandsungdom. Så, om der skulle være noen happenings hvorpå det skulle være finfint egnet med en drama/teater forestilling, så ser jo vi selvfølgelig at vi blir informert. Fellesmedlemmer er blant annet meg selv; Ole, Ida, Gudrun og Winka Om noen har idéer om samarbeid, vil informere om happenings, eller rett og slett noe annet som har med Sortland Dramagruppe å gjøre, eller kanskje noe du lurer på angående den, så spør i vei Vi teatralske mongoer drilles jo å snakke skjit Det kalles så fint IMPROVISERING ;D
|
|
|
Post by Th on Jan 29, 2005 5:59:53 GMT 1
Elsker dere Ole. Forumplass kan dere ta av så mye dere vil, det angår oss alle i høyeste grad!
|
|
|
Post by Mini on Jan 29, 2005 18:55:17 GMT 1
Heh...det har jeg ikke tenkt på...å legge det ut her.. Smart.. Var det snakk om å drive litt pr eller noe for vår lille gruppe? Vi burde gjøre det snart i såfall...la Sortland vite at teateret har kommet for å overta byen!! Em...ja..noe sånt..
|
|
|
Post by proVista on Jan 31, 2005 12:06:45 GMT 1
Ser frem til første forestilling. Det ble på Blabla ja? Vel gleder meg i alle fall
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 3, 2005 23:20:41 GMT 1
Nejda. Vi skal ha en barneforestilling før den tid. Jeg kan tenke meg at jeg drar med meg en del av den gruppen også og gjør noen småprosjekter. Jeg er full av idéer
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 5, 2005 16:16:57 GMT 1
Ole: Skulle ikke en del av dere fra teatergruppa være med under et oppsett i kulturuka?
Vi nevnte på møte i kulturløftkomiteen at vi syntes det var viktig at de peket frem i heftet til oppsettet at noen av skuespillerne tillhørte dramagruppa deres, slik at det kommer enda mer frem i lyset!
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 6, 2005 16:17:53 GMT 1
Så fantastisk bra Øyv ;D
Vi har ikke fått noe... info om kulturuken...?
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 6, 2005 20:51:39 GMT 1
er du ikke med i 100 små år? (elns) det går i kulturuka
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 7, 2005 1:28:30 GMT 1
ahhh jovisst er jeg det. Jeg er pressemann, butler og gutt 1 Dere må alle komme å se. Tror det kommer til å bli gøy, dessuten, hvor mange av dere vet hvem han mannen på skulpturen nedenfor rådhuset er...? Jaikkesant
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 7, 2005 18:02:42 GMT 1
Jeg vil forresten også informere om at om noen vil gi oss (dramagruppen) oppdrag eller oppfordringer til å ha fremvisninger på noen slags form for happenings, så blir vi kjempeglade for å motta denslags *smil*
|
|
|
Post by Hawken on Feb 7, 2005 18:05:00 GMT 1
Vi holder øye med dere, Ole! SRK trenger dere, miljøet trenger dere! Keep up the D.i.Y ! ;D
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 7, 2005 18:10:40 GMT 1
d.i.y. ?
Ikke kom med noe hardcore yatt ;D
|
|
|
Post by Thor Andre on Feb 7, 2005 18:18:46 GMT 1
Do it yourself, hvis du ikke visste
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 7, 2005 20:01:05 GMT 1
Hih Jeg visste ikke. Men. Såklart
|
|
|
Post by Mini on Feb 8, 2005 1:38:52 GMT 1
Oooole..du vet det du begynte å skrive på..det som er litt alice i eventyrland-aktig, er det fortsatt meningen at vi skal bruke det?..for jeg viiil!
|
|