|
Post by Hawken on Jun 26, 2005 22:12:29 GMT 1
Har spretta champagnen, jeg.
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Jun 26, 2005 22:20:21 GMT 1
så rætt du gjør
|
|
|
Post by proVista on Jun 26, 2005 23:23:36 GMT 1
Jeg og ingrid betaler 2k for to soner. Dvs Danmark, Tyskland og nedover og Nederland, Belgia, Frankrike osv. For 3000 får du billett for alle sonene/heile europa i en måned. En interrailtur trenger ikke koste mye. Vi har med telt og får bo gratis hos slekt i nederland og frankrike. Trenger ikke koste mer enn 4k. 2 tusen for billett og 2 for mat. Fattern til Ingrid dro uten penger og svimset i Europa ein heil måned med en venn uten noen penger. Haiking og sniking på tog går ann
|
|
|
Post by Øyvind on Jun 27, 2005 15:07:40 GMT 1
Ja koster 3200,- for interrailbilletten.. Nä droppa jo vi hele interrailopplegget og har tatt en dag av gangen i stedet for ä stresse oss avgärde dag for dag.. Pä den mäten ville vi ikke ha fätt sett en dritt. Sä vi toga fra Roma til Venezia, var der. Sä toga vi videre til Slovenia og Ljubljana, hvor vi fant det for godt ä bli ei uke. Noe jeg ikke angrer et sekund pä. I italia og i Slovenia er tog kjempebillig, og vi sparet masse pä enkeltreiser i stedet for ä kjöpe interrailbillet. Dessuten har vi bodd gratis i Slovenia en hel uke, og spart mange mange penger i stedet for ä bo pä hostel og herberger.. Vi fikk kjöpt oss kjempebillig flybillett fra Ljubljana til Berlin hos easyjet (akkurat nä sitter jeg pä easyinternet cafè). EasyJet flyr over hele fuckings europa til kjempebillige priser. Nä skal det sies at flyene er robba for alt av utstyr og har verken gode seter eller bra service, men til den prisen spiller det ingen rolle! Om du er litt tidlig ute kan du fä reiser til 50-70 kr! Sä blir vi to netter her i Berlin og stikker videre til Danmark. Ogsä med fly! Fly er faktisk billigere enn tog, sä jeg kan anbefale ä ogsä dra ut pä "interplane" en mäned. Man kan komme seg like mye rundt med billigselskaper for 3200 pä en mäned som med tog. Og dessuten blir man mye mindre sliten.. Videre til Köbenhavn reiser vi med det danske billigselskapet Maersk. for ä nevne andre billige flyselskaper kan jeg jo si sterling og ryan air..
hiv og hoi!
|
|
|
Post by Mini on Jun 27, 2005 20:43:37 GMT 1
Så spennende! Gleder meg til neste sommer og at det blir min tur!
|
|
|
Post by Hawken on Jun 27, 2005 21:16:05 GMT 1
Herlig innstilling
|
|
|
Post by Øyvind on Jun 28, 2005 9:38:36 GMT 1
Jeg har virkerlig blitt mer gira pä ä reise mere, spesielt när man kan reise sä billig rundt i europa med fly.. Billige ungdomsherberger finnes det ogsä overalt!
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Jun 28, 2005 17:01:34 GMT 1
så du se at man kan reislike billigt me fly som med tog? d ville isåfall vært heilt rått
|
|
|
Post by Mini on Jul 3, 2005 23:23:50 GMT 1
Jeg har virkerlig blitt mer gira pä ä reise mere, spesielt när man kan reise sä billig rundt i europa med fly.. Billige ungdomsherberger finnes det ogsä overalt! Herlig! Hvor mye har du brukt av penger?
|
|
|
Post by Øyvind on Jul 12, 2005 23:35:40 GMT 1
Husker ikke helt.. Tror vi hadde brukt mellom 5 og 6000 da vi kom til roskilde. Hva vi brukte der er jeg ikke helt sikker på!
|
|
|
Post by Hawken on Jul 13, 2005 3:06:27 GMT 1
Å det gikk vel en del, der?
|
|
|
Post by Øyvind on Jul 13, 2005 3:11:56 GMT 1
ca 2500
|
|
|
Post by Hawken on Jul 13, 2005 15:13:00 GMT 1
Såpass? Oh. Ikke så mye mindre enn jeg brukte.
|
|
|
Post by Øyvind on Jul 13, 2005 18:23:46 GMT 1
synes ikke det er så ille.. i dette ligger også et par hundrelapper i overnatting i københavn, 600,- til tattoo, og to turer i tivoli til 245,- hver gang. Så skal det sies at jeg kjøpte meg ingenting på selve roskilde forutenom dette. Kun mat og drikke, tog, buss og litt bading
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Jul 13, 2005 19:47:27 GMT 1
Va d eller bra på Roskilde?
|
|