|
Post by Geir E. on Feb 2, 2005 15:04:22 GMT 1
det er snakk om en sortland rockeklubb hjemmeside. hva vil dere den skal inneholde?
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 2, 2005 15:04:38 GMT 1
jeg for min del ønsker info som ikkeforståsgepåere kan se uten og kåmme på forumet. også hadde det vært kult med distroen lagt ut på nette. og en masse linker til lokale band. og for og ikke glemme info om andre store greier som skjer utenom sortland OSV.
|
|
|
Post by Øystein BL on Feb 2, 2005 19:58:35 GMT 1
yup, mindre intern info som en ikke trenger å tråle seg gjennom diskusjoner for å finne.
det meste på "Info fra Sortland rockeklubb" bør være på en sånn side. Nyheter / konserthistorie / Distro, etc.
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 2, 2005 20:49:00 GMT 1
ja. akkurat
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 3, 2005 15:50:54 GMT 1
Der kan vi få fiksa en bandprofil og, som den vi har her. Tror nesten vi må tråle litt igjennom ting her. Er så mye nytt på gang, så vi må nesten få vite litt mer om dem, slik at vi kan slenge ut info om dem og!
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 3, 2005 15:57:46 GMT 1
ja
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 3, 2005 16:05:20 GMT 1
ja, info om nybandene ville vært bra og lagt ut! I første omgang på det andre forumet kanskje, der det ligger fra før! Info om Iskald finnes i alle fall på hjemmesiden..
|
|
ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Feb 4, 2005 2:27:20 GMT 1
Vel.
Jeg tror det er veldig viktig at hjemmesiden ikke blir hverken rotete eller overinformert. Selvfølgelig, om det føles riktig at der skal være masse info, må dette inn i et finfint system. Men først og fremst ser jeg på nettsiden som en reklameportal og infosted. Spre ordet ikkegjennomjungeltelegraf, ne?
Jeg føler at de mer... viklete tingene som vi diskuterer her på forum ikke trenger komme på noe nettside.
Men jeg må spørre; det er snakk om to separerte nettsider? En for SRK, og en for Blabla? Disse blir jo sikkert innihverandre, men likevel tror jeg det er kjempeviktig at vi får dem adskilt, for dem som BARE vil på blabla og ikke orker trykke ...tre (?) ganger for å finne info om kun blabla.
Men jeg lar de som kan lage nett, lage nett. Men om jeg skulle være behjelpelig, er det bare å spørre. Ny musikkuke er jo over nu ;D
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 4, 2005 16:48:29 GMT 1
Ny musikkuka er over, og det er tilbake til slitet nå! Så deilig med dager vi ikke har gjort noesomhelst på Vet ikke helt om det blir to separerte nettsider. kanskje at det kommer opp ei introside, hvor du velger om du enten skal inn på blablasida eller selve srk-sida? vetikke
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Feb 4, 2005 19:25:20 GMT 1
Synes det var en god idé. Å heller ha en Sortland RK side, med en (stor) link til Blabla-festivalen. Men viktig som ole sier, siden må ikek være rotete og inneholde "unyttig" Info:) Da vi var ferdig med klubbmøtet på søndag, gikk jeg ut med en fantastisk følelse! jeg var så utrolig glad for at det hadde møtt opp så mange og at alt gikk utrolig bra. man burde møtes oftere, utenom konserter og møter:)
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 4, 2005 20:13:54 GMT 1
ja det er en SRK side jeg vil ha.. som dda også seff har stor blabla link
|
|
Liller
New Member
Bygg bruer,ikke murer
|
Post by Liller on Feb 8, 2005 19:01:30 GMT 1
På møtet snakket vi også litt om å fikse noe på siden som gjør at nye mennesker som vil bli med i SRK (kansje fra andre distrikt ol.) enklere kan bli medlemmer. kansje å ha en slags "søknad" ble foreslått,slik at man kan registrere dem ol.
|
|
espens
Junior Member
|
Post by espens on Feb 8, 2005 19:34:49 GMT 1
Bilder! Det er alltid morsomt å se bilder fra andre plasser. Virker som dere gjør mye morsomt og koselig
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 9, 2005 14:08:32 GMT 1
Bilder er viktige ja.
Tror så langt vi klart at vi skal ha kort og oversiktelig "OM OSS" (srk)
Så skal vi ha om bandene, vi skal ha om blabla, vi skal sikkert ha noen linker (bla hit til forumet). Så blir det en side med bilder, og kanskje noen intervjuer og anmeldelser og slikt? Hadde vært kult om vi fikk til noe slikt hvertfall..
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 9, 2005 19:22:03 GMT 1
og kansje innmeldings mulighet og distro?
|
|