ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Feb 8, 2005 17:35:03 GMT 1
Jeg og Daniel skal starte animéaften på Sortland. Akkurat nå holder jeg på å søke med rektor om vi kan få låne auditoriet. Skal bli spennende. Anime er for flott til at ca. ingen skal få adgang til det Dette er selvfølgelig et gratistilbud til alle, som vi gjør for å lage verden litt bedre *smil*
|
|
|
Post by proVista on Feb 8, 2005 17:40:58 GMT 1
I rette diyånd ;D
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 8, 2005 17:55:48 GMT 1
ebO Hime soshite proVista Kun itsumademo ;D
YATTA (^^;; )~~
|
|
|
Post by Øystein BL on Feb 8, 2005 20:34:30 GMT 1
Skal bli spennende. Anime er for flott til at ca. ingen skal få adgang til det Dette er selvfølgelig et gratistilbud til alle, som vi gjør for å lage verden litt bedre *smil* Kommunen eller ungdomsklubben har vel gjerne fremviser-utstyr som dere sikkert får låne om dere smiler pent:) hvilke filmer tenker dere vise? høres ut som et bra tiltak:)
|
|
|
Post by proVista on Feb 8, 2005 20:57:51 GMT 1
Japansk animefilmer hvor Mononoke Hime blir første filmen på programmet Andre; Cowboy Bebop, My Neighbor Totoro, Spirited Away, Grave Of The Fireflies, Laputa, Escaflowne, Vampire Hunter D osvosvosv. Kanskje serier etter hvert
|
|
|
Post by Øystein G on Feb 8, 2005 21:19:38 GMT 1
bra tiltak! utrolig bra når folk tar initiativ til sånt. den dagen noen ungdommer starter egen boksirkel på sortland faller jeg om av glede.
|
|
|
Post by Øystein BL on Feb 8, 2005 21:43:41 GMT 1
Japansk animefilmer hvor Mononoke Hime blir første filmen på programmet Andre; Cowboy Bebop, My Neighbor Totoro, Spirited Away, Grave Of The Fireflies, Laputa, Escaflowne, Vampire Hunter D osvosvosv. Kanskje serier etter hvert Deilig! Bra saker synes akira hører med der inne et sted;)
|
|
|
Post by proVista on Feb 8, 2005 21:50:35 GMT 1
Ah Akira. Hadde glemt av den. Ja seff Forresten så var boksirkel ingen dårlig idé. Hadde vært kult det også.
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 8, 2005 23:54:02 GMT 1
Hihi Vi starter med de største stor hit'ene, slik at vi får flest mulig interesserte. Skal bli kos! Akira er jo et must Ja til tentakler. (buttons forslag, ne? "ja til tentakler!") Men det er nå virkelig viktig for meg og daniel å få vite om det er interesse for dette på sortland. Orker ikke filmvisning for tre pers...
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 9, 2005 10:27:04 GMT 1
Dette høres jo storslagent ut Tror nok ikke det skal bli noe problem å fylle f.eks auditoriet om dette tilbudet skulle havne der!
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 9, 2005 16:33:49 GMT 1
Da har jeg snakket med vår alles kjære Gabrielsen. Vi får auditoriet. Jeg får nøkkel, og alt er finfint Daniel, jeg avtalte med ham onsdag den 16. Skulle det la seg ordne? Jeg må også snakke med Vaktmesteren om jeg kan koble labtopen i den saken i taket Du kan brenne Mononoke Hime på en cd, jam? Med engelsk sub, jam.
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Feb 9, 2005 17:11:51 GMT 1
Hei:D
Dette hørtes jo ut dritbra ut:D
morsomt om fler folk møtes utenom konserter og klubbmøter I tell you:)
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 10, 2005 18:11:04 GMT 1
Så er dato satt. Det blir førstkommende onsdag, klokken seks !
Alle MÅ komme ! Ta med kjempegodt humør og vanlig filmsnacks så skal allesammans kose vårs på auditoriet med den sykt brae filmen ! <3
Tell all your friends !
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Feb 10, 2005 20:12:56 GMT 1
ah:/ jeg kan'ke... men skal reklamere ;D
|
|
ebO