|
Post by Mini on Feb 11, 2005 19:11:52 GMT 1
Er ikke sikkert at jeg kan komme..vi skal på tournè (skrives?) på torsdag..så da skal vi kanskje ha generalprøve på onsdag.men jeg skal prøve kjempehardt å komme!
|
|
ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Feb 16, 2005 1:02:49 GMT 1
I DAG; ATTEN NULLNULL; MONONOKE HIME; AUDITORIET.
Bi dher.
|
|
|
Post by Mini on Feb 17, 2005 18:33:52 GMT 1
Veldig bra animè-aften i går! Jeg elsket filmen! ;D
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 17, 2005 21:44:59 GMT 1
Alle som var der elsket den. Vi kjører igang igjen om en måneds tid eller lignende. Da, selvfølgelig, med en like bra film. Jeg så dog ikngen srk mennesker, bortsett fra Ida og meg selv. Shame Men alle er alltid velkommen. PS; om noen lurte, møtte ca. tjue personer opp. Og JA; jeg er blitt flink til den tekniske delen nu, så man slipper vene halvtime på å få skjermen opp og gå
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Feb 17, 2005 22:24:30 GMT 1
hihi:D Jeg satser på å komme neste gang! kan jo kanskje få skrevet ut noen helt vanlige a4 ark med kort og grei teks om animéaftenen og henge rundt på skolen eller slikt:) 20 stk. er jo ikke dårlig i det hele tatt:D
|
|
|
Post by Øystein BL on Feb 17, 2005 22:27:51 GMT 1
Alle som var der elsket den. Vi kjører igang igjen om en måneds tid eller lignende. Da, selvfølgelig, med en like bra film. Jeg så dog ikngen srk mennesker, bortsett fra Ida og meg selv. Shame Men alle er alltid velkommen. PS; om noen lurte, møtte ca. tjue personer opp. Og JA; jeg er blitt flink til den tekniske delen nu, så man slipper vene halvtime på å få skjermen opp og gå Supert tiltak!! kult at det kom litt folk Spent på å finne ut hva dere viser neste gang. Tøft om dette kan bli en fast greie. Håper jeg er i nærheten neste gang;)
|
|
|
Post by Mariell Amélie on Feb 17, 2005 22:53:25 GMT 1
Takk for koselig animéaften. Pen film ! gleder meg til neste gang ;D
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 17, 2005 22:57:53 GMT 1
Vær så snill å ikke legg dne på en dag jeg jobber Da går jeg bare glipp av det, og jeg ønsker døddsmasse å gå på de filmene. Jeg jobber onsdag og torsdag..
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 18, 2005 1:40:15 GMT 1
Vær så snill å ikke legg dne på en dag jeg jobber Da går jeg bare glipp av det, og jeg ønsker døddsmasse å gå på de filmene. Jeg jobber onsdag og torsdag.. Jeg slarver innom deg og hører om du kan, når jeg finner ut neste dato, ne? ;D Jeg og Daniel skal sette oss i vårt skumle bakkammer og finne ut hvikken film vi skal vise dere animen00bs neste gang. *smil* Jeg og Daniel håper jo på at det skal bli en fast greie. Men slik som det ble denne gang, fikk jeg ca. alt abeidet, på grunn av tilfeldigheter, så man ser jo heller hvor ofte man vil ha det, istedenfor å sette et fast intervall, jam Hadde vært fantastisk med noen plakater. Skal høre på noen animeforum også om noen er interesserte i å lage en fast plakat. (Vi hadde plakater på videregående) Jeg går sterkt utifra at jeg vet når du er til bys, BL, og jeg kommer nok til å reklamere dere ihjel anygays ;D
|
|
DenHaag
New Member
''.. for all else is shadows and dust, shadows and dust..''
|
Post by DenHaag on Feb 18, 2005 16:24:14 GMT 1
Kjempebra film! *honnør til Ole* menneh, er det helt lovlig? bare spør.
|
|
|
Post by Øystein BL on Feb 18, 2005 17:30:08 GMT 1
har mine tvil:D
|
|
DenHaag
New Member
''.. for all else is shadows and dust, shadows and dust..''
|
Post by DenHaag on Feb 18, 2005 18:57:42 GMT 1
men hvem bryr seg. Det er litt teit det med visningsrett. Hvis alle hadde dratt til ole, da hadde det vært lovlig. men blir positivt overrasket om det er legalt
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Feb 18, 2005 23:18:09 GMT 1
Jeg tenkte tanken. Så glemte jeg den.
Rettighetsmennesker bor i Japan. Sier man.
|
|
|
Post by proVista on Feb 19, 2005 0:26:18 GMT 1
Ikke lovlig Jeg bryr meg ikke. Det blir lovlig om vi tar medlemskontigent (feks 1 krone per stk) og holder medlemsliste. Vi kan gjøre det. Seinere når vi gidder:) Jeg kan godt legge ut kontigenten for alle:D Fra http://www.nani.no:*
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Feb 19, 2005 14:14:58 GMT 1
haha det faktum at det ikke er lovlig gir meg bare mer lyst til å dra:D
"På et offentlig sted kan man ikke vise filmer uten rettighetshaverens eksplisitte tillatelse"
Så teit:D
|
|