ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Feb 21, 2005 2:48:29 GMT 1
Tejt indeed. Jeg og Daniel har slikt btw bestemt neste film; Cowboy Bebop, The Movie. The Movie; fordi filmen er laget utifra en serie, som du IKKE må ha sett for å fatte filmen i sin helhet. Det blir en HELT annen sjanger enn den forrige filmen, men kvaliteten er absolutt å måle seg med. Begge to er geniale filmer. Så må man forhøre seg litt med når det passer med neste visning, så setter man i gang Er en del Gloria og Hundresmåår som kommer nå, så enten blir det kjempekjapt, eller en liten stund til ^^ Tack for at dere allerede nu vurderer å komme ! ;P
|
|
ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Mar 3, 2005 23:51:53 GMT 1
Vel. Ville bare vage såvidt innom når neste visning blir siden mange spør. Kanskje uken etter påskeferien, men dog har musikklinja alle sine hovedinstrument tentamener da, så kan bli meget hektisk oppi øvingen Jeg og Daniel hime mener i alle fall at det er umulig før påske.
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on May 7, 2005 17:03:37 GMT 1
Har begynt å se Cowboy Bebop serien nå, mye stilig animasjon og kult plot...men har bare sett 2 episoder.
En annen anime serie jeg har begynt å se på er Midori No Hibi, som lett er det mest bisarre jeg har sett på lenge. Hovedpersonen våkner en dag med en jente i steden for hånda si, altså handa hans er forvandlet til en levende jente i miniatyr. Første episoden heter "right hand girlfriend", og bare det er jo hysterisk morsomt i seg selv. Verdt å sjekke ut
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on May 7, 2005 21:00:33 GMT 1
Planlagt en animekveld i nærmeste fremtid?
|
|
|
Post by proVista on May 8, 2005 14:34:26 GMT 1
For tiden ser jeg selv Samurai Champloo og Hellsing:) Men ja uff. Lenge siden påska. Har bare blitt veldig hektisk og slikt. Tror vi bare må sette en dato. Foreslår uka etter neste uka. Visning som planlagt:) Eller hva? Ole?
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on May 8, 2005 14:40:04 GMT 1
uh:D hellsing er tøft:) kult om det blir noe snart.
|
|
|
Post by whatevva on May 10, 2005 23:22:45 GMT 1
Må bare spørre om det er noen som ser på Naruto? Hvis dere ikke har sett det så er dere en fucktard... høhø... Den beste anime serien noen gang laget, snart kommer episode 134 ;D *gleder seg*
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on May 11, 2005 19:53:29 GMT 1
ah Naruto er så genialt! gleder meg til imorgen:D lest manga? blir litt kjjipt når det skal være lang pause.. om det ble.. :S menmen:)
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Jul 29, 2005 16:21:48 GMT 1
hvor ble det av animékveldene?
|
|