milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Aug 3, 2005 16:00:54 GMT 1
;D
|
|
vegane
Junior Member
fred, frihet og kj?rleik
|
Post by vegane on Aug 12, 2005 21:10:54 GMT 1
endelig så kommer æ med en fin sånn post om den flotte festivalen her også. for det e jo egentlig her den bør vær. e her alle de flotte sortlandfolkan e vil bare takk alle som va med på bla bla for å ha gjort festivale nså sinnsykt bra! og særlig de som tok initiativet til å lag den! det va så sinnsykt karbohydrata at dokker ana ikke. synd det ikke varte flere daga. fredagen va det en helt fantastisk mosh. e så glad for å ha vært del av noe sånt. og bandan va helt topp. knall knall knall. på lørdag da vi spælte. åå det e så fint å spæll på sortland! vil spæll der mer! publikum gir så mye av sæ sjøl at det e helt sinnsykt. det e så frisk og deilig. når æ ropte en-to-tre-fir på ta tilbake gata. dokker ana ikke kor deilig det va å se folk gjør danserutina! haha! genialt. det va flere ganga æ hadde problema med å husk teksten for æ smila sånn! og matkurset. ååå. så deilig. får vann i munnen bare æ tenk på det. e det noe nsom har oppskriftan fra kurset å kan send de til mæ? eller post de her? klarte og mist de. e det noe nsom har sett et par lave røde converse allstar sko som ane glemte igjen på apobygget på søndag? hvis dokekr har det. ta vare på de. æ kommer nsart igjen. å bare bruk de hvis du e i mangel på sko. hehe. de i størrelse 29 eller nokka. å så e sømmen gått opp. trur ikke æ glømte noe anna. ikke de andre gulrotfolkan heller. sortland råkkeklubb råkka! <1<2<3
|
|
vegane
Junior Member
fred, frihet og kj?rleik
|
Post by vegane on Aug 20, 2005 20:52:52 GMT 1
|
|
|
Post by marmelade on Aug 21, 2005 14:31:17 GMT 1
Jeg mistet en fin grønn og hvitstripet genser på Bla Bla. Sannsynligvis på Rødskolen. Hvis noen finner den, si ifra da.
|
|
vegane
Junior Member
fred, frihet og kj?rleik
|
Post by vegane on Aug 21, 2005 21:35:16 GMT 1
og forresten. hvis noen vil ha kopi av bildan æ tok for fremkalling så kan æ orden med det. tok flere bilda enn de som ble lagt ut også
|
|
|
Post by Mini on Aug 23, 2005 9:34:16 GMT 1
Jeg glemte min hvite paraply på APO, om noen ser den, vær så snill, ta vare på den for meg?
|
|
|
Post by proVista on Aug 25, 2005 17:07:52 GMT 1
Jeg etterlyser oppskriftene fra matlagingskurset!
|
|
vegane
Junior Member
fred, frihet og kj?rleik
|
Post by vegane on Aug 26, 2005 7:15:03 GMT 1
ja samme her! trur det e endre som har dem så det blir nok ikke før de komemr hjem igjen. tullebukken. han sa han sku send de til mæ for leeenge sia
|
|