Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Feb 25, 2005 12:36:02 GMT 1
Gleder meg sykt mye. Dødtidfestivalen var råbra i fjor, og blir nok enda bedre i år, siden den går over flere dager og har mer på tapetet. Regression point-"reunion" blir også morsomt . Espen skrev: Hva med meg da? The more the merrier, sier nå jeg
|
|
Liller
New Member
Bygg bruer,ikke murer
|
Post by Liller on Feb 28, 2005 14:56:24 GMT 1
Kjempe bra plakat!
|
|
|
Post by Thor Andre on Feb 28, 2005 17:08:11 GMT 1
Gleder meg sykt mye. Dødtidfestivalen var råbra i fjor, og blir nok enda bedre i år, siden den går over flere dager og har mer på tapetet. Regression point-"reunion" blir også morsomt . Espen skrev: Hva med meg da? The more the merrier, sier nå jeg Du kan ligge innimellom? :)x
|
|
espens
Junior Member
|
Post by espens on Feb 28, 2005 18:16:52 GMT 1
Hvorfor skal man alltid ligge på rad og rekke, kan vi ikke heller stable i høyden? Hurra hurra hurra, de største på ligge nederst og minste øverst.
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Mar 1, 2005 18:22:39 GMT 1
Bare hvis Thor-André tar med seg liggeunderlaget sitt...det er skikkelig fancy ;D
|
|
|
Post by Thor Andre on Mar 1, 2005 22:13:41 GMT 1
Bare hvis Thor-André tar med seg liggeunderlaget sitt...det er skikkelig fancy ;D hahahaha har du enda bilde?
|
|
espens
Junior Member
|
Post by espens on Mar 1, 2005 22:23:53 GMT 1
Har dere noen filmer (dvd) så ta gjerne med, så kan vi sitte oppe hele natta alle som vil og tjatte sladder, se film med prosjektør og spise mat og høre på musikk. Because it's the right thing to do.
|
|
|
Post by Thor Andre on Mar 1, 2005 22:44:09 GMT 1
Har dere noen filmer (dvd) så ta gjerne med, så kan vi sitte oppe hele natta alle som vil og tjatte sladder, se film med prosjektør og spise mat og høre på musikk. Because it's the right thing to do. jeg trenger bare en dvd-brenner har mye kult på pc'en dvd-rips, kan du ikke sende ned en brenner elns? hehe.
|
|
espens
Junior Member
|
Post by espens on Mar 1, 2005 22:52:42 GMT 1
Ja, vent et øyeblikk så skal jeg fiske den ut av rumpa mi og teleportere den over til Sortland. Skal være i ordne i løpet av natta.
|
|
|
Post by Øyvind on Mar 2, 2005 12:30:14 GMT 1
Thor Andre kan jo bare ta med Roger Da blir det kos!
|
|
|
Post by Øyvind on Mar 4, 2005 14:37:39 GMT 1
ALL RIGHT! For dere som har muligheten, så burde dere komme å se Quiritatio som spiller i Paris i kveld!!
(Nordens Paris, sted: tvibit)
|
|
|
Post by tommy on Mar 5, 2005 11:09:47 GMT 1
regner med det var skikkelig kult på tvibit igår... sitter her litt trist og bitter,med en bakteriekoloni i magen... skal seriøst jobbe for en konsert i tromsø i løpet av våren.ses på RMR.
|
|