|
Post by Christian on Apr 6, 2005 16:51:41 GMT 1
Jeg er veldig takknemmeilg for å ha et band å spliie i Og at jeg ikke spiller i lage en gjeng med Hæstkuka Veldig takknemmelig for familien og lingnende, og selvfølgelig for at jeg har tak over hodet og mat i huset. Og å ha en drøss med gode venner ;D
|
|
|
Post by Eirik K. on Apr 6, 2005 17:30:00 GMT 1
Er takknemmelig for at jeg har en kjæreste:) ikke minst bare det å kunne spise når jeg vil..men samtidig tror jeg vi bare har godt av og sulte litt vi og. Det får en til å tenke. Familien og bandene jeg er med i er, er jeg evig takknemmelig for, ikke minst venner:) Elsker dere!
|
|
|
Post by Mini on Apr 6, 2005 21:00:14 GMT 1
Det vanlige egentlig...kjæreste, venner, familie..betyr utrolig mye for meg! Og at jeg får holde på med det jeg liker..at ingen har helt og fullt kontroll over meg, at jeg er fri! At jeg ikke trenger å være helt voksen, siden vi bor i et land der vi kan være barnslige når vi vil uten at det kanskje fører til at vi ikke får mat på bordet..kanskje en liten overdrivelse..men, men.. Jeg er også veldig takknemlig for at jeg kan spise når jeg vil..at jeg vet at jeg har folk som er glade i meg. Et liv uten kjærlighet, er ikke et liv som er verdt å leve. At jeg kan ytre mine meninger uten å bli fengslet for det..at jeg har varme klær og tak over hodet..em..ja.. AT JEG KAN VÆRE MEG SELV! (til en viss grad) Det er vel egentlig en del flere ting jeg er takknemlig for..men, jeg lar det stå slik..
|
|
|
Post by Mikael on Apr 7, 2005 17:02:14 GMT 1
æ e så super takknæmmeli førr å få kunne spis når æ vill!! å så kommer jo alle vænnan mine, familien å bandet æ spælla i! de karran dær e nu kjæmpe kosli!
å så e æ takknæmmeli førr at vi har gratis skolegnag sånn at vi lær nåkka å kan skaff oss jobba!! tænk på de som ikj har nåkka skoletelbud, å som aldri får de privilegian som vi har!! vi e faen mæ bra heldig folkens!!
|
|
|
Post by Hawken on Apr 7, 2005 17:08:55 GMT 1
Er takknemlig for kjæresten og vennene av meg. Er også takknemlig for portionsnus. Vet det er passe lamt, men okk.
|
|
|
Post by Golovan on Apr 7, 2005 17:56:40 GMT 1
Jeg er takknemlig for at jeg har noe å være takknemlig for. Mer spesifikk gidder jeg ikke å være. Jeg er takknemlig for å kunne få si dette.
|
|
|
Post by Anja on Apr 7, 2005 18:31:49 GMT 1
Jeg er evig takknemmlig for musikken ^^ å vennene mine, familien min og allt slikt:D
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Apr 9, 2005 15:15:21 GMT 1
Ja Hawken må si meg enig i at potions-snus er noe å være takknemlig for:) Takknemlig for alle som bryr seg om meg og støtter meg i alt je holder på med(vel,det meste i allefall..har noen fuck-ups på samvittigheten). Takknemlig for at mine venner fortsatt er mine venner. Veeeeldi takknemlig for at jeg kan holde på med akkurat det jeg vil.Musikk.
|
|
ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Apr 9, 2005 16:51:34 GMT 1
Søt post.
Jeg er takknemlig for alle de små tingene. Jeg er takknemlig for de minnene jeg ikke husker, og kommer til å bli minnet på hundre ganger. Jeg er takknemlig for smilet den gamle damen på bussen ga meg på bussen, fordi hun måtte plinge for meg, fordi jeg aldri har aning på hvor jeg skal gå av bussen. Jeg er takknemlig for de kyss som har blitt plassert på mine lepper. Jeg er takknemlig for Norge som har gitt meg mesteparten av alle mine inntrykk. Jeg er takknemlig for Sortland som har lært meg hvordan jeg skal håndtere verden. Jeg er takknemlig for at jeg har evnen og muligheten til å være impulsiv. Jeg er takknemlig for de spesielle øyeblikkene jeg har delt med andre mennesker. Jeg er takknemlig for mitt fotografikamera. Jeg er takknemlig for lukten som alltid er på badet vårt, som får en til å føle seg trygg og hjemme. Jeg er takknemlig for kakene jeg fikk til min bursdag. Jeg er takknemlig for alle de evner jeg har blitt gitt, som ingen andre har. Jeg er takknemlig for de tankene som går til meg når jeg skulker skolen, og alle tror jeg er syk. Jeg er takknemlig til pappa, som alltid kjører meg til skolen når jeg har forsovet meg. Jeg er takknemlig til mamma, som har lært meg mest av alle mennesker i verden, og alltid passer på at jeg spiser nok. Jeg er takknemlig for min lillesøster, som skjønner meg best av alle på denne jord. Hun er to år. Jeg er takknemlig for alle de som beskytter meg. Jeg er takknemlig for at jeg la på meg fire kilo. Jeg er takknemlig for alle de mulighetene jeg blir tilbydt, men jeg ikke tar imot. Jeg er enda mer takknemlige for dem jeg benytter meg av. Jeg er takknemlig for at jeg er verdt noe. Jeg er takknemlig for alle de forskjellige menneskene man kan se ut av et cafévindu i verden. Jeg er takknemlig for det miljø og geografisk plassering som har gjort Ole til Ole, og ingen annen.
"It takes a fool to remain sain, I'll take it to the stage, in a multicolor jacket."
|
|
|
Post by Christian on Apr 9, 2005 17:28:42 GMT 1
Så søtt
|
|
|
Post by whatevva on Apr 9, 2005 18:37:42 GMT 1
Jeg er mest takknemlig for alle olje pengene vi har! Og det store røyk utvalget på norske kiosker Takknemlig for at flere spiser grandiosa enn salat! Og for adsl... kom til nordnorge... *roflmao*
|
|
|
Post by Øystein BL on Apr 9, 2005 18:47:07 GMT 1
ADSL til Sortland var stort, ja:D
|
|
|
Post by Øyvind on Apr 10, 2005 20:47:53 GMT 1
Jeg er takknemlig.
Tøv og tull om snus her, dere burde ikke være takknemlige, hadde dere latt vær å begynne med det hadde dere vært takknemlig for DET. Hva er det å være takknemlig for at masse penger går bort i nikotin, de pengene kunne gått til mye mer nyttige ting. Dere som snuser: prøv å lag en skisse over hvor mye dere bruker på snus i året, og jeg tror dere vilk få dere etfint lite sjokk! Litt av de pengene kunne f.eks gått til å betale meg tilbake for flybilletter jeg har lagt ut for (gjelder Stig og TH!!)
|
|
|
Post by Hawken on Apr 10, 2005 22:23:04 GMT 1
Regner med det inkluderer en liste over kostnader på øl (andre alkoholvarer) og røyk og accational snusing og:D
|
|
|
Post by Øystein BL on Apr 10, 2005 22:38:43 GMT 1
liste over billig svensk øl er kanskje enda bedre:)
|
|