vegane
Junior Member
fred, frihet og kj?rleik
|
Post by vegane on Mar 9, 2005 10:43:00 GMT 1
hei.. stakk bare innom æ.. bi litt bedre kjent med dokker.. vi kommer å spælla førr dokker på fredag! (carota lingua altså..) det trur æ ska bi meget artig.. noen som har nånn ide når døran åpnes? å ka kan vi gjør når vi e der på sortland.. bi der hele helga trur æ førr vi kommer oss ikke hjem før på søndag.. jaaa! (må væll bynn å få oss en plass å bo.. men vi tar det som det kommer.. ikkeno stress.. drø jo ikke uansett.. hvis ikke det e så jævli kaldt der oppe.. det kan jo henn.. ) hehe
|
|
|
Post by Øyvind on Mar 9, 2005 15:25:57 GMT 1
Det er nok faen så kaldt der oppe nå regner jeg med. Sitter i Bodø nå, men jeg regner med at det er det. SKIKKELIG kaldt. Var 40- i går kveld :\
Neida.
Tror vi blir å la folk bo å rødskola natt til lørdag hvertfall, så får vi se hva som skjer neste natta. Ser ut som en del folk blir å dra til Narvik for å spille på lørdagen..
|
|
|
Post by proVista on Mar 9, 2005 15:29:20 GMT 1
Ey øyvind! Hvordan går d i bodø? *Misunne*
|
|
|
Post by fuckbag on Mar 9, 2005 17:31:35 GMT 1
Er ganske mildt nå faktisk.
|
|
|
Post by Øyvind on Mar 9, 2005 18:15:28 GMT 1
Daniel: Sitter å henger på internetrommet på Gimle nå The Spectacle driver å lager litt lyd nå.. Tror det blir lite med lydsjekk på oss
|
|
vegane
Junior Member
fred, frihet og kj?rleik
|
Post by vegane on Mar 10, 2005 8:35:47 GMT 1
okei.. vi kommer på torsdag vi.. seint på kvelden.. det gikk sån nmed buss .. fattige oss har bare ungdomskort.. så vi må sov tre netter der oppe. . den fææææle byen.. den fæææle blå byen? hehe.. neida det går nok greit.. kan nu smisk me noen folk siden æ hete sortland t etternavn.. haha! dokekr spælte bra i går forresten! fikk ikke sett spectacle da. .får aldri set tsiste bande.. klaffa aldri med bussen jæm.. faens dritt.. koffer kanke siste bussen gå kvart på ett? må snakke med bussselskap.. jaja.. snakkes på sortland sikkert!
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Mar 12, 2005 12:00:10 GMT 1
flott kveld igår, selv om det ble litt sent! ;D utrolig variert og fet musikk var det..
|
|
ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Mar 12, 2005 15:14:45 GMT 1
Ahh Enda en finfin konsert vel overstått. Peer; du er fantastisk. En inspirasjon ! Quiritatio; man må elske dere Løft taket ! Jeg husker ei navnet på Siris band, med Alex på vokal, men de var virkelig imponerende ! Jeg går sterkt utifra at vi får se masse av dem fremover Fred Ole
|
|
|
Post by Hawken on Mar 12, 2005 15:23:11 GMT 1
Fyfaen. Det var en herlig kveld. Rørende:)
|
|
|
Post by whatevva on Mar 12, 2005 17:40:14 GMT 1
Det var en flott kveld må jeg si Litt dumt at lyden var så dårlig....
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Mar 13, 2005 3:12:56 GMT 1
Fantastisk rå kveld! ;D Håpa d blir fleire sånne kvelda om ikk så længe,blir bra 8. april!!!takk t PUBLIKUM å Rockeklubben før en fin debut-konsært......vi snakkes på RMR næste hælg...hils alle på sortland... Hilsn Martin
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Mar 13, 2005 20:18:49 GMT 1
Noen som sitter inne med bilder?
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Mar 13, 2005 20:22:01 GMT 1
æ har en del bilda,men ikk alle e så sinnsykt bra da...
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Mar 13, 2005 20:35:19 GMT 1
har du av iskald da?
|
|
|
Post by proVista on Mar 13, 2005 20:40:14 GMT 1
Konserten var flott:D Få vite hvor mange innbetalte and slikt da Seint mjam.
|
|