|
Post by Christian on Mar 22, 2005 19:48:02 GMT 1
Min største fobi må være edderkopper Men hadde mine favorittband vært oppløst hadde jeg ikke vært glad
|
|
|
Post by Mini on Mar 22, 2005 20:54:20 GMT 1
Høyder tror jeg er min største fobi! Men, er ikke så glad i edderkopper heller..eller om mine favoritt band oppløses..
|
|
|
Post by proVista on Mar 23, 2005 12:51:45 GMT 1
Har ingen spesielle fobier. Valgte det siste:) Kanskje store føflekker med masser hår på er en fobi. Kanskje
|
|
|
Post by Øyvind on Mar 23, 2005 21:23:21 GMT 1
Skrev juling jeg. Egentlig fant jeg ikke noe her jeg har noen spesiel fobi mot, siden jeg i det siste har vendt meg til f.eks edderkopper. Taranteller er jo like vanlig som å ha katt på sortland for tida, så det har man da sån smålig vendt seg til.
Med juling betyr det vel ikke akkurat at det er noe jeg går rundt og frykter, men av alternativene var det nok juling jeg likte minst ja. Er ikke så glad i den slags!
|
|
|
Post by Mini on Mar 23, 2005 21:26:21 GMT 1
Har ikke så veldig lyst på juling jeg heller!
|
|
ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Mar 23, 2005 21:32:12 GMT 1
Jeg har ukurerlig høydeskrekk. Men. Juling slår even den.
|
|
|
Post by Mini on Mar 23, 2005 21:35:46 GMT 1
Jeg har ukurerlig høydeskrekk. Men. Juling slår even den. Høyder er det verste...nesten!
|
|
|
Post by Hawken on Mar 24, 2005 13:49:33 GMT 1
Hm. Mye bra fobier ute å går Mine største fobier/ min største skrekk er å stå uten kjærlighet, å miste kjæreste, venner eller miste kontakt med mennesker jeg elsker. Jeg er og redd høyder, edderkopper og hai, mørkt hav, og ikke minst Juling som min venn Øyvind nevnte. Å gå rundt i en storby når det er uteliv er en stor skrekk ofte for meg. Jeg vet det finnes mange folk der ute jeg ikke vil treffe, og når jeg vet dem går forbi meg å rundt meg blir jeg nervøs.
|
|
|
Post by Øystein BL on Mar 24, 2005 14:00:06 GMT 1
for å ta opp tråden etter TH:
ufrivillig small-talk med folk jeg har lite til felles med...
tror nok det må være noe av det verre.
|
|
Lamark
New Member
Fred!
|
Post by Lamark on Mar 24, 2005 14:26:31 GMT 1
Jeg er redd for å dø. Ikke så veldig redd for døden, sånn fysisk sett, men å dø uten å ha gjort noe annet enn å overlevd. Og - for å bli litt mindre dyp - jeg er redd for biler.
|
|
|
Post by Eirik K. on Mar 25, 2005 13:10:55 GMT 1
Edderkopper, usj! Som Tor-Håkon, mørkt hav. Også hvis det er en kveld at jeg er i byen, og det er mye fulle idioter ute å vandrer,da blir jeg a bit nervøs, muligens for å få juling? heh..
|
|
|
Post by Martine on Mar 25, 2005 14:40:44 GMT 1
jeg klarer ikke få meg selv til å ta heis......
|
|
|
Post by Geir E. on Mar 25, 2005 15:50:45 GMT 1
for å ta opp tråden etter TH: ufrivillig small-talk med folk jeg har lite til felles med... tror nok det må være noe av det verre. ah faen ..grøsse.. famile selskap er også jævlig skummelt omså det er min familie eller noen andres!
|
|
|
Post by Mini on Mar 25, 2005 16:33:15 GMT 1
Vel....nå så jeg en god del av andres forbier som jeg selv er redd for....å miste dem jeg er glad i...må være den verste frykten..at det er ingen igjen av dem som jeg er glad i, og som er glade i meg.
Mørkt hav..gamle ting...jeg er livredd for gamle hus som folk sier det spøker i...ja, jeg vet, jeg er en pyse! Jeg faktisk også redd for gamle filmer...vanskelig å forklare..men hvis det er en film om f.eks.1800-tallet, og det er bare èn liten ting som er skummel, ja da er hele filmen skummel! På en annen måte enn The Ring-skummel..har dere sett Amadeus? Der er det noen skumle teamer...der man tror at han blir hjemsøkt at sin døde far...det var skummelt!
|
|
|
Post by tommy on Mar 25, 2005 18:52:29 GMT 1
mest redd de bildene som ofte henger på veggene hos gamle mennesker,slike malerier av barn som gråter. ikke akkurat en fobi men de bildene skremmer vannet av meg!! vil gjerne høre andres synspunkter ang. dette!
|
|