|
Post by ingmar on Mar 25, 2005 22:26:43 GMT 1
synes det er vanskelig å si. men; det er skummelt å miste noen som alltid har vært der. og trist. også har jeg en stor fobi for fulle straighte folk. æsj.
|
|
|
Post by Christian on Mar 27, 2005 11:55:09 GMT 1
Når jeg var på tur i fjorsommer, fant jeg ut at jeg er livredd for kuer Det eneste de sier er: MØØØØØ Skummelt
|
|
|
|
Post by Andreas F. on Apr 23, 2005 14:32:42 GMT 1
Æ e eni me dæ dær tommy,d e litt nifst sånne bilda....når æ ser på sånnt får æ litt frysninge oppover ryggen! Men mitt største fobi e å bli stængt inne i småe mørke rom! f.eks. snøhuler og lignende Klaustrofobi ^^
|
|
|
Post by Eirik K. on Apr 24, 2005 8:33:34 GMT 1
fortsatt edderkopper. Også Murdoc i McGyver
|
|
|
Post by Geir E. on Apr 25, 2005 11:22:12 GMT 1
ja tenk hvis murdoc fikk tatt macyver.. skummelt
|
|
|
Post by Geir E. on Apr 25, 2005 11:22:53 GMT 1
men så er jo det en usansynlighet stor som faen så ingen ting og være redd for
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on May 6, 2005 20:58:44 GMT 1
Æ e kjemperedd førr at nån ska komme å stappe masse bæsj i munnen min og tvinge mæ tel å spise d!!!!! ellers e æ litt redd førr skumle ting...
|
|
|
Post by Hawken on May 25, 2005 21:17:03 GMT 1
mest redd de bildene som ofte henger på veggene hos gamle mennesker,slike malerier av barn som gråter. Hahah. Faen, du har rett! De ER ekkle. Når du nevner det så husker jeg at jeg er redde dem ja. jeg er redd karikatur-tegninger (er det sånn det skrives?) sånne overdimensjonerte overdrevne jævla skjeve bilder av tryner. Og klovner på tegninger, og hekse-dukker. Grøss.
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on May 25, 2005 21:50:09 GMT 1
hm...gamle bilder av barn som gråter har aldri egentlig vært noen frykt. jeg blir derimot redd av bilder av gamle damer på svarthvitbilder som bare sitter der å ser SUR og OND ut:P så ett bilde på en eller annen kalender og det var ekkelt
|
|
|
Post by eivind on May 28, 2005 23:38:21 GMT 1
min verste fobi er såklart at favorittbandet mitt oppløses. det er jo fælt, dette jo er band som har gitt deg glede og du har hatt en god tid sammen med disse personene (kanskje venner). så jeg vil for min del si at hvis et(flere) av mine favoritt band oppløses så er det min aller VÆRSTE fobi.
dette overgår jo edderkopper og slikt fordi at eddekopper er liksom bare ekle i ett lite øyenblikk så er det over. men når favorittbandene di oppløses så svir det LEEEEEEENGE. (min mening)
|
|
|
Post by Hawken on Jun 20, 2005 19:21:36 GMT 1
Så akkurat "Jaws" av steven spielberg - som jeg forsåvidt ikke har sett siden jeg var 9-10 år, og med ett forsvant lysten til å bade igjen. Haier er faen meg de tøffeste, skumleste vesenene i verden.
|
|
|
Post by Mini on Jun 20, 2005 19:25:08 GMT 1
Så akkurat "Jaws" av steven spielberg - som jeg forsåvidt ikke har sett siden jeg var 9-10 år, og med ett forsvant lysten til å bade igjen. Haier er faen meg de tøffeste, skumleste vesenene i verden. Ikke bare haier, men også hvalene..fordi de er så enormt store! Store sjødyr er faen meg skumle!
|
|
|
Post by Hawken on Jun 20, 2005 21:28:45 GMT 1
Havet generellt er ikke lite skummelt det heller. Visste dere at det kun er sånn 50% av havet som er utforsket eller noe? Dvs at det er 50 fucking % vi ikke vet om dypet. HYL. Jeg tror en og annen Nessie leter etter en naken barnerumpe i vannet stort sett over hele verden.
|
|
|
Post by Øyvind on Jun 21, 2005 16:37:19 GMT 1
Apropo fobier synes jeg ikke slanger er saa jaevla digg at det gjoer noe. Faar frysninger av dem.. I Venezia her om dagen kom en mann med en slange opp i trynet paa oss, og jeg skvatt til som faen. Det viste seg at det bare var en fakeslange, og gjett om jeg ble glad! Men den hadde presist samme bevegelsenene som en ekte slange. Jeg skulle faen meg ha kjoept den!
|
|