huge
New Member
hm
|
Post by huge on May 25, 2007 20:21:47 GMT 1
Huge og Anders har opprettet en wikipedia side om rockeklubben. Hvis du skaffer deg en wikipedia profil kan du hjelpe til med og forbedre siden og spre budskapet om rockeklubben. Ha en fortsatt hyggelig dag.
|
|
htm
New Member
|
Post by htm on May 28, 2007 22:10:25 GMT 1
Den blir slettet om det ikke kommer mer. Dere har jo ingen historie eller informasjon ute, så jeg kan heller ikke hjelpe dere.
Det som står på Wikipedia nå holder ikke!
Harry
|
|
htm
New Member
|
Post by htm on May 28, 2007 23:08:43 GMT 1
Når ble dere etablert? Og hvorfor. Hvor mange medlemmer? Hvem finansierer dere? Band med CD-utgivelser? Med andre ord hvem f… er dere og hvorfor skal noen lese om dere. Det som står på Wikipedia skal være faktainformasjon og ikke reklame eller selvskryt. Band må ha CD utgivelse fra et ”etablert” plateselskap og ha solgt en del plater. Derfor har jeg ført opp banda på denne måten i artikkelen, for de kan ikke få en egen artikkel. no.wikipedia.org/wiki/Sortland_RockeklubbJeg trenger mer info MEGET RASKT ellers blir artikkelen slettet. HTM
|
|
|
Post by Øyvind on May 29, 2007 14:59:17 GMT 1
Quiritatio gav i 2006 ut albumet Forgive And Forget på Bad Pingu Records, mens i Februar 2007 kom vinyl sjutommeren Yana ut på Bad Pingu Records, Bullet Records og Trapped inside Records (Tsjekkia).
Falling Down The Stairs slipper ut CDEP'n Third Time is a Charm i juni 2007 på Bad Pingu Records.
Bad Pingu Records er en liten sortlandsbasert label som ønsker å gi ut bra lokale band fra sortland!
|
|
htm
New Member
|
Post by htm on May 29, 2007 15:30:09 GMT 1
Jeg trenger Info om SRK også. Når ble den stiftet osv. "se hva jeg har skrevet over her"
|
|
|
Post by Øyvind on May 29, 2007 19:01:06 GMT 1
Skikkelig info om SRK er på vei!
Det ble oppdatert at Quiritatio gav ut Forgive and Forget i 2006, men ikke om Yana i 2007 Det går an å skrive at det er en Vinyl Singel, for det er jo det det er.
Medlemmene i quiritatio er Thor Andre Markusen (vokal), Stig Kjetil Vågbø (bass/vokal), Tor-Håkon Håvardsen (trommer), Andreas Frivåg (gitar), Øyvind Berg (gitar/vokal).
|
|
htm
New Member
|
Post by htm on May 29, 2007 20:06:12 GMT 1
Da har jeg fikset Quiritatio.
Harry
|
|
htm
New Member
|
Post by htm on May 31, 2007 1:47:55 GMT 1
Artikkelen er nå fjernet fra siden med artikler som bør slettes. Fint at vi fikk forbedret den før den ble slettet.
|
|