|
Post by Rockesynne on Jul 22, 2007 23:17:29 GMT 1
Vi er tre unge mennesker som skal gjennomføre et prosjekt som går mye ut på å reise dit vi ser det behager oss å dra, for å spille på undergrunnsklubber og diverse andre spillesteder. For de som undrer gjelder dette Mats Sletteng, Synne Stenersen og William Bentsen. Planen er å utføre en del prosjekter, hovedprioriteringen vil bli spillejobbene, men vi har bl.a fått forespørsel fra det feministiske magasinet "FETT" om vi kan skrive en sak om det vi gjør, og slike type ting vil vi gjerne gjøre. Vi reiser med bil, har skaffet oss et godt kjøretøy, men mangler opplysninger om hvor vi finner gode spillesteder, og hvor vi finner interessante musikk-kulturer. Bandet heter "Tirades for tyrants" og vi spiller Avant-garde/psykedelisk/Rock-jazz-fusion alt etter humør og publikum Noen av dere som kan være behjelpelige? All informasjon og ideer tas imot med glede!
|
|
|
Post by Hawken on Jul 23, 2007 9:38:47 GMT 1
Vi har en mengde kontakter i europa. Sveits, tyskland, tsjekkia, nederland, belgia, polen og østerrike. Hvor skal dere?
|
|
|
Post by Øyvind on Jul 23, 2007 13:48:49 GMT 1
Jeg kan sikkert hjelpe til. Bare send meg en personlig beskjed, eller mail meg på mr.oyvindberg@gmail.com så kan det hende vi får til noe! Det hele avhenger hvor mye penger dere krever og litt sån. Overnatting og konsert skal vi få til en god del steder, og sikkert litt besinpenger og. Men ta kontakt, så kanskje!
|
|
|
Post by Rockesynne on Aug 7, 2007 13:57:33 GMT 1
Vil takke så mye for fin info fra Øyvind!
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 21, 2007 19:20:53 GMT 1
En glede å hjelpe til, om det var til noen hjelp da? Jeg brenner for denne slags prosjekter Håper dere er flinke til å poste reisedagbøker og bilder slik at dere får delt opplevelsene deres med leserne på forumet! Jeg gleder meg!
|
|
|
Post by Øyvind on Oct 18, 2007 19:06:03 GMT 1
Hvordan gikk denne turen egentlig? Ble det tur, og har dere noe kult å dokumentere med?
|
|