|
Post by SandraMari on Aug 24, 2007 18:29:08 GMT 1
Jeg har vært i Danmark, Sortland, Myre, Andøya og Lofoten:P Venner, familie og ingen jobbing. Likevel klarer jeg å ha sånn 5000 igjen på kontoen når sommeren var ferdig.
|
|
|
Post by Øyvind on Sept 2, 2007 12:38:58 GMT 1
Har spilt en hel masse konserter med Quiritatio i Norge, Tsjekkia, Tyskland, Belgia, Nederland, Sveits og Island. Det har vært helt sinnsykt tøft, og jeg anbefaler alle å gi seg ut på slike eventyr! Håper Synne & Co tar med seg like mange gode oplevelser som oss. Ellers har jeg igjen vært med å arrangere verdens beste festival, BlaBla Slutten av sommeren var spesiell, for da forlot jeg Sortland til fordel for Oslo, men SRK vil alltid være et hjertebarn som jeg alltid blir å følge opp!
|
|
|
Post by Golovan on Sept 4, 2007 15:26:17 GMT 1
Jeg har ikke hatt ferie, unntatt ei helg med blabla. Men når november slår inn skal jeg til Seattle for å besøke Mr. Thoe og dra på roadrip til California for å gjenskape en viss film man har sett et par ganger for mye:
"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."
"We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, laughers, screamers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get into locked a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon."
|
|
|
Post by Hawken on Sept 4, 2007 16:13:06 GMT 1
Det der er ikke kult. Det er farlig. Håper du heller oppsøker leiligheta til Frasier Crane eller finner ut hvor Blood Brothers oppstod i byen
|
|
|
Post by Golovan on Sept 6, 2007 15:02:11 GMT 1
Vi kommer nok til å holde oss til "two bags of grass" og "five sheets of high-powered blotter acid". Hvis vi oppsøker leiligheita til Frasier Crane blir det med et bombebelte rundt magen. Han slutta å være morsom for 70 år sida sånn ca. Det man også kan gjøre er å lage en ny versjon av ørkenscenen i filmen om The Doors
|
|