|
Post by Hawken on Aug 29, 2007 12:07:38 GMT 1
Heisann.
SRK booker for tiden litt band inn til i høst. Det meste blir trolig å foregå i brakka.
Såvidt jeg husker så er det booket to hardcoreband - et fra SVERIGE og et fra BELGIA. Deretter er det booket en svenskt FOLKPUNK band med irske anelser.
Samtidig om en liten stund kommer et helt nytt band fra Narvik for å spille på Sortland. Hvem vil arrangere? Det er snakk om å møte bandet - fikse overnatting, plakater og tidsavtaler + å fikse til i brakka. Det er ikke verdens verste jobb, det er jævla morsomt. Kult om noen andre og vil begynne å gjøre slike ting. SRK har fått på seg et navn for å gjøre en god jobb med konsertarrangering.
Send meg en mail på: Davon_@hotmail.com Om du vil være en av SRK's arrangører! Eller om dere vil varme opp for noen av disse konsertene.
La oss fette på siste del av 2007!
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 29, 2007 17:44:25 GMT 1
Oppgaven å være bandvert på SRK-arrangement har desverre i all tid vært preget av bare noen få enkeltpersoner som har tatt ansvar.
Håper at folk som er interesserte i å fremdeles ha et godt konsertmiljø på Sortland tar litt iniativ i tiden frem, og engasjerer seg og er med på det som skjer, når det skjer!
Å ha band på besøk er noe av det triveligste som finnes, det skaper vennskap, og om du kanskje selv spiller i band, så gjør du deg kanksje en god kontakt for å utveksle spillejobber for ditt eget band?
Stå på, og ta i et tak!
|
|
|
Post by Øystein BL on Aug 29, 2007 18:02:02 GMT 1
TH: slenger du ut litt mer info om disse konsertene? Hva heter bandene og når er konsertene?
Ellers kan jeg bare slenge meg på denne - dette er artige ting å gjøre, og det er kult med nye initiativtakere på alle felt!
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 29, 2007 18:09:21 GMT 1
På tide å skifte location til BØ Øystein høhø Skriv bø i vesterålen!
|
|
|
Post by Golovan on Aug 30, 2007 10:26:50 GMT 1
Hva med å lage et lite ABC i konsertarrangering? Concerts for Dummies elns. Bare for at ingen kan unnskylde seg med at de ikke vet hvordan eller ikke har erfaring nok til å arrangere konsert.
|
|