|
Post by Hawken on Aug 29, 2007 12:10:56 GMT 1
Nå som det er nye førsteklassinger på musikklinja, og nye folk på Sortland VGS generelt, er det viktig og kult om dere sprer ordet om SRK og forklarer at det finnes ei øvingsbrakke, og at det kan arrangeres konserter. Oppfordre folk til å komme på konserter og ha det gøy. OPPFORDRE TIL Å BRUKE FORUMET! Om noen er interessert i punk/hardcore/metal/rock/electronica, band-tskjorter eller annet merch av nyfolkene, så ta kontakt på 48 17 60 27 til Tor-Håkon.
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 29, 2007 17:51:20 GMT 1
Jeg og Maja hadde en ganske god samtale om dette temat da vi satt på flyplassen å venta på Nature-Aid artister. Maja prata om å ta en runde, og dette håper jeg virkelig at noen støtter henne med, og blir med henne og besøker klassene på VGS, og forteller alle som går der om det fine tilbudet som SRK har, om forumet og at det vil være konserter gjennom hele skoleåret. Om du leser dette Maja, så har jeg noen lure idéer: - Lag et infoskriv til hver klasse med litt viktig info som adressen forumet, hvem SRK er, og hva vi driver med. - Fortell at hver gang SRK skal ha konserter vil det ble hengt opp plakater på skola, og ellers rundt i byen. Kan det være en idé å starte med plakater inne på klasserommene? - Fortell om distroene. Både SRK og BPR har distroer på Sortland med masse spennende alternativ musikk, pluss litt annet musikkrelatert snacks. - Si at SRK også ikke bare er ute etter konsertgåere, men også folk som kan være med å dra lasset, arrangere konserter, delta i booking ol. Fortell at det er en kjempemorsom jobb, og at det er veldig sosialt og fint
|
|