|
Post by Øyvind on Sept 3, 2007 21:24:47 GMT 1
Hei!
Jeg oppfordrer med dette alle SRK-ere å stemme på Tor-Håkon G. Håvardsen som kandidat til å vinne Hadsel kommunes Kulturpris 2007.
Den 20 år gamle hadselværingen som nok de aller fleste her på forumet kjenner til har gjort en rekke ting, som å jobbet hardt for SRK, gitt ut flere utgivelser og turnért i en rekke land med Quiritatio, har egen label som gir ut musikk.
Men den store jokeren her er definitivt det enorme arbeider han la ned i årets nature aid som nestleder for det gigantiske prosjektet. Her innebar det mer arbeid enn de fleste kan tenke seg!
Tor-Håkon har akkurat gått inn i ei stilling hvor han jobber for ungdom i Hadsel kommune, hvor han setter i gang diverse prosjekter, og prøver å skape action og lage tilbud for ungdommen i kommunen.
Skriv mail til postmottak@hadsel.kommune.no og foreslå Tor-Håkon som kandidat, og legg ved noen enkle begrunnelser.
La oss stå sammen å støtte opp!
|
|
|
Post by skremsle on Sept 7, 2007 11:20:31 GMT 1
Men (med all respekt for det flotte arbeidet Thor Håkon har gjort!): dette har jo foregått på Sortland? Bør han ikke få Sortland kommunes kulturpris istedenfor?
|
|
|
Post by Øyvind on Sept 7, 2007 12:01:54 GMT 1
Han er Hadselværing, og han er en hadselværing som hjemkommunen kan være stolt av.
Nature Aid som er selve kronverket over det Tr-Hkn har gjort de siste årene la stor vekt på at det ikke var et sortlandsarrangement, men et arrangement for alle. Reno-Vest kom med idéen om NA, og basen ble lagt til Sortland.
I min mail til Hadsel skrev jeg om alt TH har gjort i løpet av ungdomsåra, fra å ha sittet en årrekke i styret til UK Blinken, jobben med SRK, eget plateselskap, turnering i inn- og utland, plateutgivelser, Laterna Magica, BlaBla, og nå jobber han som kultur og ungdomsarbeider i nettop Hadsel kommune!
Dessuten vet jeg ikke engang om Sortland har denne prisen. Jeg kom over den på hadsel kommunes hjemmesider!
|
|
|
Post by skremsle on Sept 20, 2007 11:54:49 GMT 1
Er vel enig i den der, GO TRÅKON:D
|
|