|
Post by Maya on Oct 18, 2007 14:07:08 GMT 1
Jeg har enda plass til mange flere navn på frivilighets-lista mi, og folk som har lyst å sitte i styret! Send meg veldig gjerne en mld med navnet ditt og telefon-nummeret, og fortell om du er interessert i å sitte i styret eller være frivillig! ;D
Mitt nummer er: 90957339:)
|
|
|
Post by reppe on Oct 18, 2007 19:15:59 GMT 1
Det at ting tas opp og diskuteres her vil nå jeg se på som første steg mot en bedre hverdag for oss alle sammen;) sant det du sier Øystein om at det kan være vanskelig for deg å skal gå rundt og supersosialeisere med de som er 8-9 år yngre enn deg. Sant det tor håkon sier også om å begynne med seg selv, for jeg prøver på ingen måte å gjøre en helgen av meg selv, snarere tvert imot. Men vil bare si hvor viktig det er at de etablerte tar godt imot småkidsa på en bra måte, kan ikke forvente at en nevrotisk liten gutt som ikke kjenner noen rundt han skal ta første steget mot nye fruktbare vennskap. Men ting blir bedre, mye mye bedre;)!
|
|
|
Post by Øystein BL on Oct 18, 2007 19:23:37 GMT 1
jeg er helt enig, håper virkelig denne threaden holdes liv i, og at ting ikke bare forsvinner, blir glemt eller uuttalt du har rett reppe, det betyr kjempemasse.
|
|
|
Post by Hawken on Oct 18, 2007 23:15:20 GMT 1
Gode ord Reppe! Siden det blir foreslått at SRK er en felles mentalitet foreslår jeg ekteskapsterapi for alle mann ;D Det kan bli gøy. Da har vi noe å bruke penger på.
Hehe. Ok. Dårlig spøk. Jeg er glad tråden går. Håper fler skriver.
|
|
|
Post by Martine on Nov 6, 2007 0:17:36 GMT 1
Det begynner å bli en stund siden, men det var en lignende tråd før... Der ble det bla. nevnt at det kanksje var en idé med flere temakvelder...(?) hva som helst.... men det er kanskje litt vanskeligere å få til...
Jeg har merket at når noen snakker om srk og oppgaver som må gjøres, så ender det som oftest opp i en "krangel"... vært vitne til det flere ganger på linja... Jeg tror kommunikasjon er veldig viktig. Mange tenker kanskje d'oh! herregud, er ikke det en selvfølge!! Men det burde kanskje bli lagt mer vekt på? Og når ting tas opp blir det framstilt som noe negativt... det er kjipt, for alle er jo i grunnen enige om samme ting; noe må gjøres!
Jeg må bare få rose andreas og resten av bandet hans mens jeg holdt på. Dere er et helt rått band, og jeg har ikke hørt noe så bra på lenge lenge! Stolt!
|
|
|
Post by Øystein BL on Nov 6, 2007 17:39:43 GMT 1
Jeg vil tro at i løpet av kort tid er det nye SRK-styret klart til presentasjon
|
|
|
Post by Øyvind on Nov 6, 2007 23:48:50 GMT 1
Har det nye SRK-styret noe nytt på gang? Er spent på å se om det dukker opp noe nytt, orginalt og uprøvd, som blir å utdanke det vi gamlingene holdt på med
|
|
|
Post by Øystein BL on Nov 7, 2007 11:19:52 GMT 1
martine: synes tema-kvelder er et kult konsept!
hadde vært fett om vi kunne ta en runde her med forslag til nye/alternative arrangementer og arrangementstyper. selv tror jeg at selv enkle ting som å arrangere konserter av nye typer i Speilsalen, på Kvitbrygga, Kunstnerhuset, osv., ville vært veldig kult.
Og så bør vi ha disco ;D
|
|
|
Post by Maya on Nov 7, 2007 12:32:36 GMT 1
Enig her! Det skal være styremøte 19 oktober, om det er ting dere vil vi skal ta opp så send meg gjerne ei mld eller skriv et innlegg her. Vi er veldig åpen for ideer:)
|
|
|
Post by Maya on Nov 7, 2007 15:51:44 GMT 1
Å herregud, 19 november så klart!
|
|
|
Post by reppe on Nov 16, 2007 23:23:09 GMT 1
discotek for 10-14 åringer er også en bra måte å få inn penger på.. ikke dumt det;)
|
|
|
Post by Hawken on Nov 17, 2007 0:57:34 GMT 1
Det er en kjempeidé - men jeg tror både Kommunen og Klubben vil like det mindre. Derimot en discokveld er jævla god idé - bare man ikke satser direkte på den målgruppen. Det bør forsåvidt og være Bra musikk, Nøye utvalgt og være dødsrått. Med selvfølgelig forbehold at det kan komme berusede personer, osv - om det er en helgekveld.
|
|
|
Post by Øyvind on Nov 17, 2007 2:50:19 GMT 1
Hva med å ha kombinert konsert og disco? Når man først har et fint PA i hus går det jo an å kjøre 2-3 band i tillegg til dans og discotek? I stedet for band og ti min med omrigg for så at neste band går på kan man drøye etter konserten å ta en times tid med disco før så neste band går på igjen?
Bare forslag da!
PS: Skal det være disco må LYS prioriteres. Lysorgel, speilkule og strobe hører altid hjemme på SKIKKELIG disco!
|
|
|
Post by reppe on Nov 17, 2007 15:59:23 GMT 1
sant sant... kan bli dritmorsomt!
|
|
|
Post by Øyvind on Nov 20, 2007 17:50:40 GMT 1
Kommer det noe slags referat eller sammendrag fra møtet ut på nett for oss som bor litt lenger vekk? Veldig spent på hva planene er, og hvilken dato dere kom frem til ang. nyttårsrocken!
|
|