|
Post by Anders on Oct 27, 2007 19:39:58 GMT 1
Orden i brakka er et problem for tiden! Jeg kom hit i kveld, og det jeg fant var: Amp'ene var ikke satt opp, toppene og kabinettene stod hver for seg, og det var et helvettes rot med ledninger over alt! PA'en er ikke her. Kan noen fortelle hvorfor den er borte? Og det verste er at jeg fant en jævla sykkel her inne! Det skal for pokker ikke stå noen jævla sykkel inne i brakka! Vedkommede som eier sykkelen får til Mandag på seg til å hente den, og hvis den ikke er hentet innen da så havner den utenfor _ulåst_. Og jeg fant noen klær i brakka for mange uker siden. De er her ennå. De havner også utenfor hvis de ikke hentes før Mandag.
Sånn skal ikke brakka se ut, og jeg forlanger at det skal holdes en viss orden i brakka. Hvis jeg kommer innom brakka etter noen har øva, og det ser helt forjævlig ut, så blir jeg å sørge for at bandet som øva sist gang ikke får øve på to uker. Så lei er jeg av at brakka ser ut som et bomba horehus.
Og når det gjelder låning av utstyr til konserter osv. så forlanger jeg at utstyret skal settes på plass på en ordentlig måte, for det er ikke min jobb å sette ting opp skikkelig etter det har vært ute av brakka!
Takk for meg- Anders, Ordensmann i brakka.
|
|
|
Post by Mikael on Oct 27, 2007 20:01:43 GMT 1
må bare få si at hvis du er lei deg for å sette opp to stack så beklager vi at det er såpass vanskelig som det er! såklart skal det ikke være sånn, men det er ikke første gang noen har opplevd å komme til en brakke der stackene ikke er koblet men det er jo jævlig vanskelig å koble de to ledningene man trenger for å få lyd i stacket! det vet jo alle sykkelen skal du bare kaste ut når du vil, og det samme med klær som ligger der! du er jo for faen Takk for meg- Anders, Ordensmann i brakka. Så bevis det med å være nazi !! OMG, ikke wine på forumet FFS, gjør noe med det!
|
|
|
Post by Anders on Oct 27, 2007 20:15:32 GMT 1
Men for helvette Mikael, har du virkelig SÅ JÆVLIG STORE PROBLEMER MED Å FORSTÅ AT DET IKKE SKAL VÆRE SÅNN?! Når man låner utstyr fra brakka så skal det settes opp ordentlig. Du sier selv at det er så jævlig lett, så hvorfor gjøres det ikke? Poenget er, noe jeg virkelig håper du fatter akkurat nå, at det ikke de som skal øve som skal sette opp utstyret etter at det er lånt ut, det er de som har lånt det!
og det handler ikke om å whine på forumet, det er om å GI BESKJED! Noe du bør lære deg å gjøre.
Håper du forstår min frustrasjon, og jeg må egentlig beklage litt om hvordan jeg har skrevet dette, men det må fram.
|
|
|
Post by Øystein BL on Oct 27, 2007 20:33:48 GMT 1
Kan det være en idé å innføre en slags form for avtale/kontrakt som kan skrives under og evt. henges opp i brakka når noen låner utstyr? Så fungerer det både som info om hvor utstyret er / hva som skjer med det, og som kontaktinfo til de som har det?
Når det er sagt, tror jeg det er ganske viktig at når utstyr lånes ut i sammenhenger som ikke har noe med brakka eller musikkmiljøet å gjøre, bør det klareres med de som har øvingstider som kolliderer. Samme gjelder når det settes opp konserter i brakka - sjekk først med bandene det angår!
|
|
Frodur
Junior Member
fo' cembalo.
|
Post by Frodur on Oct 27, 2007 23:28:11 GMT 1
Would you like some cheese with that whine, Anders?
Du har ansvaret for orden i brakka, _så ta orden_! Det er bortkastet energi å faktisk syte om dette(som er hva du gjør akkurat nå), i stedet for å gi en helt enkel og vennligsinnet beskjed om at det ser for jævlig ut, og at vedkommende som er skyld i det burde ha hatt pryl med flisete vaiere og Opus - Life Is Life(*grøsse*) på konstant repeat mens de ordnet opp i det.
Bare kødda. Ingen fortjener å høre på Opus - Life Is Life som straff for noe så enkelt som det. Sleng på noe fra Hits For Kids vol 4728^4. Det funker fett.
|
|
|
Post by Anders on Oct 28, 2007 12:48:30 GMT 1
Ok, kanskje jeg whina litt mye her, men det handler ennå om å gi beskjed. Men isteden for å klage på at jeg whiner, så er det kanskje en ide å fatte at det er et forferdelig rot i brakka? Hadde du kommet innom brakka og funnet en spagetti av kabler på gulvet osv. så hadde nok du også blitt ganske sinna.
Jeg som Ordensmann i brakka rydder der hver eneste gang jeg er der. Det er mitt ansvar at det skal se ordentlig ut i brakka, men det betyr egentlig ikke at jeg skal rydde hele tiden. Det betyr at jeg skal sørge for at det holdes ryddig. Og det oppnås ved å rydde selv og ved å få de som ikke rydder etter seg til å rydde etter seg.
|
|
|
Post by Anders on Oct 28, 2007 12:56:41 GMT 1
Kan det være en idé å innføre en slags form for avtale/kontrakt som kan skrives under og evt. henges opp i brakka når noen låner utstyr? Så fungerer det både som info om hvor utstyret er / hva som skjer med det, og som kontaktinfo til de som har det? Når det er sagt, tror jeg det er ganske viktig at når utstyr lånes ut i sammenhenger som ikke har noe med brakka eller musikkmiljøet å gjøre, bør det klareres med de som har øvingstider som kolliderer. Samme gjelder når det settes opp konserter i brakka - sjekk først med bandene det angår! Tror dette er en veldig god ide Men det er veldig viktig å gi beskjed til bandene det gjelder når man låner! På Fredag skulle Punktum and the happy giggolos øve, og de har er trommis fra melbu. Og når de skal hente nøkkel får de beskjed om at PA'en i brakka er utlånt. Det var jo svært kjipt for trommisen, ettersom han kom helt fra Melbu uten grunn.
|
|