Det jeg skrev var kanskje ikke en flott beskrivelse....starter på nytt.
Musikk har vært livet mitt fra tidenes morgen... haha. Jeg har i alle fall vokst opp i en familie full av musikk, og derfor har lært å like Tjaikovskij like godt som Pink Floyd fra jeg var ganske liten.
Hele barneskolen var jeg egentlig veldig sjefete og bitchy, selvom jeg også var veldig sjenert og likte å slenge med leppa mens jeg sto bak noen andre...
Jeg trodde jeg var tøff. Jeg angrer ganske mye på min oppførsel på barneskolen... Som sagt var jeg ganske laus og hadde ny kjæreste hver uke. Det var en ekstrem sport.
Har egentlig alltid vært veldig usikker på meg selv, men noen ganger har jeg vært flink til å sjule det.
På barneskolen begynte jeg å få en musikksmak... Peer og Maya var de som påvirka meg. Det ble punk pg NOFX og den slags...
Planene var klar på barneskolen, jeg _skulle_ gå musikklinja. Det var mitt mål i livet....
Da jeg gikk på u.skolen var jeg ikke lenger blant de aller kuleste, men jeg hadde ikke lenger behov for å være det.
I niende klasse hadde jeg en ganske freaka periode, der jeg så inderlig ville være spesiell... eller det var vel mer for å vise de andre at jeg ikke var helt som dem.
Jeg og mine venninner klarte dette utmerket, men det var en hard kamp.... haha!
Det var koselig å bli kalt "musikklinja-faen" hver dag i over et år.
På u.skolen hørte jeg mye på klassisk musikk (nesten kun det i en periode). Men jeg begynte å nærme meg noe som var litt "hardere" enn punken....
Når det er snakk om stil, så har den kanskje forandret seg litt, men jeg har ikke vært innom verstingene....liker jeg å tro.
Jeg har i alle fall kommet meg litt bort fra den perioden som het "kjøp alt med farger"... .
Musikksmaken min akkurat nå er....tja... det går mye i metal, hard core og klassisk. Har vel ingen spesiell sjanger som jeg lever og ånder for.
Metal, klassisk, hard core...mye progressiv musikk.... jazz, pop,..... t.o.m elektronisk musikk... ja..
Er åpent for veldig mye forskjellig, men jeg må jo innrømme at Vegard har mye skyld i dette. Han har jo prakka på meg mye som han mener er den ideelle musikksmak... Såe.... hehe
Glemte å si at jeg nå har elsket på en (eller flere
) fioliner i tja... ni år..
Stor del av meg. Herlig!