nørd
Full Member
|
Post by nørd on Sept 11, 2006 22:30:27 GMT 1
det fins jo kuer med horn så koffer ikje ho geite å...
|
|
|
Post by Maya on Sept 14, 2006 8:17:52 GMT 1
Eh, når var det det Ska bandet skulle komme hit? Er det blitt satt en dato?
|
|
|
Post by Øystein BL on Oct 1, 2006 15:57:40 GMT 1
No Torso: torsdag 26. oktober
|
|
|
Post by Mikael on Oct 1, 2006 21:55:32 GMT 1
Mariell : Hunn gjeiter har horn, men noen små noen! Værer har også horn men de er større! hunn sauer har ikke horn, men det har da en vær(sau)! Moskus hunner har også hor for å kunne beskytte barna sine! samme med reinen! det er altså en del hunn dyr som har horn! men det er som regel for å beskytte barna sine, eller for at det skal være enklere å finne mat til seg og barnet!
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Oct 2, 2006 22:16:55 GMT 1
Så då e jo spørsmåle: koffer har ikje våre kvinner horn? (så di ka beskytte barnan sine)
|
|
|
Post by Hawken on Oct 3, 2006 22:06:50 GMT 1
"De går bare på Mega og kjøper kjøttdeig med pengene fra mannen"
|
|
|
Post by Mikael on Oct 3, 2006 22:31:19 GMT 1
Hihi
|
|
|
Post by Hawken on Oct 7, 2006 9:39:55 GMT 1
Hva skal til for at dere IKKE liker et band utenom musikken de lager? Hva er det verste et band kan gjøre. Hva får dere til å misslike dem tross bra musikk, osv. dere skjønner tegninga. Er det en ting jeg ikke tåler - så er det når vi setter opp konserter, og får krav fra band om en kasse øl, eller håndduker. Da blir jeg småirritert og surken. Slike småting kan gjøre at jeg ikke liker et band kollektivt. Jeg grer alle under en kam når det gjelder sånn. hehe.
|
|
|
Post by Martine on Oct 7, 2006 11:35:20 GMT 1
hehe Jeg for min del hater hvis folk er skikelig ovenpå og tror de er mye bedre enn de andre bare for at de spiller bra og får mye god kritikk..... Æsj æsj æsj!!!! Da er det ikke sikkert jeg gidder å sette på ei plate av dem, ass... Så til alle der ute; oppfør dere! ;D
|
|
|
Post by Hawken on Oct 7, 2006 20:35:57 GMT 1
Heheh. Godt, Martine Det er aldri bra når et band begynner å hype seg selv så opp at det ikke er godt for noen.
|
|
|
Post by Øystein BL on Oct 7, 2006 22:05:06 GMT 1
synes egentlig både håndduker og øl er helt greit, så lenge det ikke blir noe Krav. krevende ridere er veldig kjipt, definitivt. stjernenykker og rockstar-holdninger er dog verre.
|
|
|
Post by Martine on Oct 7, 2006 23:32:08 GMT 1
Hvis det bare skal være rockstar-attitude og alt skal dreie seg om image, kan de like gjerne melde seg på idol. Da er de ikke lengere ekte musikere, spør du meg.....
|
|
|
Post by Hawken on Oct 7, 2006 23:48:16 GMT 1
synes egentlig både håndduker og øl er helt greit, så lenge det ikke blir noe Krav. krevende ridere er veldig kjipt, definitivt. stjernenykker og rockstar-holdninger er dog verre. Ja. Jeg sa krav
|
|
|
Post by Øystein BL on Oct 8, 2006 0:38:05 GMT 1
var ikke ment som opposisjon til det du sa, da ville jeg quotet deg:D
|
|
|
Post by Øystein BL on Oct 8, 2006 0:40:05 GMT 1
for å fortsette på rockstar-greien synes jeg virkelig at band som ikke klarer å adressere sitt publikum / folk på noe annet vis enn top-->down er utrolig kjipt.
|
|