yonas
New Member
|
Post by yonas on Dec 19, 2006 20:59:27 GMT 1
ops, skreiv det vist 2 ganger:P
|
|
|
Post by Øyvind on Dec 23, 2006 23:02:22 GMT 1
Det finnes kule opptak av både Impera, Junkyard, Dreadful og Cataleptic som også hadde vært fett å få med på en slik utgivelse. Det er jo også band som har hatt litt å si i SRK!
|
|
|
Post by Hawken on Dec 24, 2006 9:03:34 GMT 1
Helt klart.
|
|
|
Post by Øyvind on Dec 24, 2006 15:08:05 GMT 1
Så da har vi faktisk disse bandene som allerede er aktuelle for ei slik skive: Fraade Dreadful Iskald Impera Junkyard FDTS Quiritatio Cataleptic Peer Det er jo helt rått da
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Dec 24, 2006 18:42:25 GMT 1
Jeg tror klubben kunne tjene noen gronker på denne plata:p super bandliste btw, fint di gamle blir husket:D
|
|
|
Post by Øystein BL on Dec 24, 2006 19:17:05 GMT 1
synd det ikke ble noe nyere Fraade-demo, da, det ville vært et glimrende dokument på hvordan dere var på deres ypperste:)
|
|
|
Post by Øyvind on Dec 25, 2006 16:26:25 GMT 1
Har vi 3-4 band til som kunne kommet med opptak hadde jo det vært fantastisk! Synes kanskje vi mangler noen få låter til før man bør gå til verks!
|
|
|
Post by andreas on Jan 10, 2007 20:44:19 GMT 1
raptus planlegger sånn forresten demoinnspilling om ikke alt for lenge, trolig etter Vannskapning-turnéen. kjekt om noe softere musikk ble med på plata..
forresten er "Æ bor i Lofoten" ute nå, med lekre saker fra Svolvær/Kabelvåg, som Fru Pedersen, Vanskapt, Lofast og Senit, hehe.. blir den tatt inn i distro, øyvind eller th?
|
|
|
Post by Øyvind on Jan 10, 2007 22:24:47 GMT 1
Vi tar den gjerne inn
|
|
|
Post by Øystein BL on Oct 2, 2007 16:54:34 GMT 1
På tide å gjenoppta denne threaden igjen, rundt 3/4 år siden sist. Er det noe nytt på denne fronten? Vil gjerne utfordre aktive band på Sortland i dag til å gjøre demo-innspillinger. Av dagens øvere bør vel band som f.eks. Acid Garden og Complex etterhvert ha nok tid på baken til å kunne spille inn noe kult?
|
|
|
Post by Øyvind on Oct 4, 2007 11:09:06 GMT 1
Om bandene vi har til nå er: Fraade Dreadful Iskald Impera Junkyard FDTS Quiritatio Cataleptic Peer Hadde det vært kjekt med 2-3 band til, så kan vi kanskje ha to låter på noen av bandene. Synes at om bandene på Sortland nå får ut fingeren så burde dette være et mål å få gitt ut på 5-årsjubileet til BLABLA! Hvilket releaseparty hadde vel ikke det vært? Om SRK er med på å punge ut en liten slant, så tror jeg nesten at jeg kan garantere at Bad Pingu Records er med å støtter med en liten slant, selv om jeg ikke har prata med Tor-Håkon om det enda da..
|
|
|
Post by Øyvind on Oct 4, 2007 11:18:44 GMT 1
Det må jo også være et kult booklet med bilder av bandene, info, nårtid de var aktive osv..
|
|
|
Post by Hawken on Oct 4, 2007 12:44:56 GMT 1
Det er ikke umulig at Bad Pingu kan slenge inn litt penger, nei. Først og fremst kan jo dette også være noe å snakke om fremover i Srk-gjengen? Skal ta det opp på møtet idag som er "prosjekt"
|
|
|
Post by Øystein BL on Oct 4, 2007 13:31:38 GMT 1
bra poeng øyvind, det er vel egentlig et Helt naturlig felt å bruke SRK-penger på, skulle jeg tro! Så det kan jo vurderes så fort flere band får spilt inn litt. Føler at den rent musikalsk/innspillingsmessige historieskrivingen har en del hull i seg fra 2004 og utover, men utstyret er iallfall disponibelt.
|
|
|
Post by Øyvind on Oct 4, 2007 20:44:30 GMT 1
Ja, dette er egentlig veldig opp til bandene. Dessuten er det en unik mulighet å få spredt musikken litt! Fåreslår også at de eksisterende bandene kan delta i spleiselaget på utgivelsen slik at de får en andel plater til eget salg.
Dette er en sjangse de levende sortlandsbandene bør ta. Kan vel ikke si annet at her har dere mulighet servert på sølvfat!
|
|