|
Post by Øystein BL on Aug 3, 2004 7:16:10 GMT 1
Tråd for usakligheter og babling. yup.
|
|
|
Post by Hawken on Aug 3, 2004 7:34:18 GMT 1
Hurra. Jeg er på jobb å kjeder meg. Vil ha mat. Skal se film ikveld. How is that for snikksnakk?
|
|
|
Post by Mariell Amélie on Aug 3, 2004 7:51:03 GMT 1
hvilken jobb får man sitte på pc?
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Aug 3, 2004 7:51:54 GMT 1
Hurra, jeg er også på jobb og kjeder meg. For et sammentreff! Men nå stikker jeg på platekompaniet og sikler på plater jeg ikke har råd til. Hauhau!
|
|
|
Post by Hawken on Aug 3, 2004 8:22:12 GMT 1
Hehe. Hvor jobber du Andreas? Får ikke sitte på pc Mariell;D Jeg sniker meg til det. Jeg er jo en skikkelig harding vet du.
|
|
KoseKnutSnut
New Member
? e hovedperson i mitt eget liv...
|
Post by KoseKnutSnut on Aug 3, 2004 9:05:12 GMT 1
Pussig! Æ e og på jobb, og sola skinn som faen ute, e nettopp blitt slutt med dama etter 2 år, og æ skal jobb kvær dag frem tel neste torsdag... Men æ tegna ikke surfjes av den grunn, Böyen Beng har jo sluppe tidenes sommerskive, og det e enda mye igjen av sommern... "Let there be soul" sir æ bære. (Beyond The Fences)
|
|
Trond I.
New Member
..thought it was a man, but it was a muffin.
|
Post by Trond I. on Aug 3, 2004 9:09:23 GMT 1
Sitter her med mårratryne, har nettopp stått opp. Legg merke til tidspunktet. Jeg har ikke døgnrytme lenger, den er fucked. Nå skal jeg mate bikkja og meg selv. kansje ta meg en snus-luring etter det.
KOSE!
|
|
Trond I.
New Member
..thought it was a man, but it was a muffin.
|
Post by Trond I. on Aug 3, 2004 9:13:02 GMT 1
Forresten TH, jeg hadde VERDENS SYKESTE DRØM! Vi var med i den. omg. Den var bædæss.
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 3, 2004 9:22:14 GMT 1
Dere har en lite krevende jobb om dere kan sitte på internet når dere jobber
|
|
|
Post by Mariell Amélie on Aug 3, 2004 9:43:21 GMT 1
Veldig enig, Øyvind! Jobb: slit, knog, strev, anstrengelse, arbeid. Th, hvor "jobber" du?
|
|
|
Post by Hawken on Aug 3, 2004 9:49:20 GMT 1
Ah, for det første Øyvind (Og mariell) Så har det noe for min del med å gjøre at jeg vil Jobbe en plass der jeg trives, har litt frihet, tjener ok og føler meg vel med. Jeg orker ikke konkurrere om "krevende" jobber. Som foressten man burde velge med omhu For det andre sa jeg at jeg snek meg på internett, ikke at jeg slarker å sitter der konstant:) 3 min, tilsamme idag omtrent:) Trond! Du må fortelle om drøm;D Can't wait dude! Hm. Blink 182 - Strings (Buddah). Pent vers. JAaaaaA. "Spun" er kul film.
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Aug 3, 2004 9:50:48 GMT 1
Øyvind: Hehe, jeg jobber som webdesigner, må vite. Da er det ganske essensielt med internett ;D Dessuten er det faktisk krevende som faen, enten man vil tro det eller ei. Ikke bare bare å være kreativ på kommando.
|
|
|
Post by Mariell Amélie on Aug 3, 2004 9:54:03 GMT 1
Th, Så flott at du trives i din jobb da:) Heldig som har en okei jobb som du trives i, har frihet og får lønn. Slike jobber skulle alle hatt
|
|
|
Post by Hawken on Aug 3, 2004 9:57:54 GMT 1
Hehe;) Det er på et apotek. Mamma jobber der, og så lenge hun er der, er alt vell! Jeg er mamma og trond-dalt.
|
|
|
Post by Øystein G on Aug 3, 2004 9:58:29 GMT 1
jeg kom akkurat hjem fra min slitsomme jobb (samme sted som Øyvind). nå hører jeg på catharsis i sommervarmen og planlegger en svømmetur sammen med min søster. ...og irriterer meg smått over at SnutKnut ikke klarer å huske forsjell på meg og Øystein B (se Vanskapt-sida ) åtte dager til med jobb før jeg er tilbake i trondheim! det blir faenså bra.
|
|