|
Post by Andreas F. on Aug 5, 2004 16:59:57 GMT 1
Jeg er ferdig å jobbe for sommeren Jobb stinker. Spesielt med arbeidstiden 07:00 - 15:00 Planer for resten av sommeren er vel.. Lage sanger til nybandet
|
|
|
Post by StigKrig on Aug 5, 2004 17:12:27 GMT 1
woff!! kongeøving me nytt band idag!!!!
allrighty!! ;D
|
|
|
Post by Marianne H. on Aug 5, 2004 18:29:41 GMT 1
Øyvind: www.millenniumlodge.com/index2.htmlDer står alt sammen. Tuben er t-banen, ja. Husker ikke hvor lang tid det tok til sentrum (dvs Picadilly).. kanskje 10-15 minutter? Men det er en helt grei tur, det syntes både jeg og solveig. Og det er definitivt verd det bare fordi man slipper å gå hjem i et skummelt strøk. Huff, jeg får helt vondt i meg av å se på bildene. Vil tilbake!
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 6, 2004 8:33:56 GMT 1
Ajajaj, det der så jo riktig så bra ut! Tror sjangsen for at vi blir å bo der er temmelig store ja =)
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 6, 2004 9:16:16 GMT 1
Ah. Kom til å tenke på; hvordan er det med undergrunden på natta/kvelden? Går den da? Vi kommer ganske sent til london når vi kommer dit, og vi drar ganske tidlig på morgenen når vi skal hjem der i fra. ER det langt unna heatrow?
|
|
|
Post by RockeBremnes on Aug 6, 2004 10:39:44 GMT 1
æ har vært i london ett par gonga og i fjor da æ sku reise tel roskilde fra london måtte æ reise så tidlig at tuben/toget ikkje gikk! d va då tel stansted, veit ikkje korsn d e tel feks heathrow..løysninga på dettan bei å ta pirat taxi og mitt råd tel dæ e: IKKJE GJØR DET!! fy fan.. æ satt med konstant dødsangst og rare odøra i nesen(ikkje at d e nokka galt med det) i en time or so.. trudde sjåførn sku sovne anna kvert minutt! hehe.. men når det gjeld tuben så går den jo oftar enn snus.. go tur!!
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 7, 2004 9:26:14 GMT 1
Jeg tok sån pirattaxiting sist jeg var i london. Funka egentlig fint. Hvem er du rockebremnes?
|
|
|
Post by peer gundersen on Aug 8, 2004 15:23:29 GMT 1
Tråd for usakligheter og babling. yup. hei alle sammen ! sjækk ut: www.home.no/inme og last ned alle sangan!! takk før blbla ! d va fan mæ arti...gleda mæ t næste ... e d tromme på folkvang?
|
|
|
Post by Øystein BL on Aug 9, 2004 5:33:29 GMT 1
det er trommer der, ja.
|
|
|
Post by TorHkon on Aug 9, 2004 9:09:01 GMT 1
Faen så lyst jeg har til å hive meg med Peer ;D Hvordan gikk det på regine for ham, uansett?
|
|
|
Post by peer gundersen on Aug 10, 2004 15:34:11 GMT 1
hei thor håkon.. takk takk!! ja d gikk nu bra , men d va så jævli kjedeli.. va ikkje som å spæll på s.lan !! d v a30 støkk dær ..trur nok ihhje d va smme arrangemang som dåkker hadde vært me på...
|
|
Laswretia
New Member
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor, shall be lifted- Nevermore!"
|
Post by Laswretia on Aug 12, 2004 9:57:46 GMT 1
Jeg har en kjole med lilla fløyel
Okei. Hva kan man snakke om? Skal man snakke om han som stod foran deg i køen på rimi i går, han som du syntes så så morsom ut, og etterp å hentet du vennene dine så dere kunne le av han sammen?` Skal vi snakke om de hundrer av dyrene som hvert år blir plaget av menneskerasen, av menneskerasen som tillater seg å heve seg over dyrene, ja, vi har kanskje større hjernekapasitet, men bruker vi den fornuftig? Hvilken rett har vi til å bruke dyr til en masser av unødvendige formål, som kun er lagt på grunnlag av menneskers utenkelighet og mangel på medfølelse for våre medskapninger?
Jeg antar dette dugde som snikksnakk? -Emilie
|
|
|
Post by Sortland Rockeklubb on Aug 12, 2004 15:00:04 GMT 1
Vi fikk for øvrig nye plater inn i distroen i dag. full liste finnes under "Info fra Sortland Rockeklubb"
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 12, 2004 15:01:48 GMT 1
Hvem er du fornoen Laswretia? Leste innlegget ditt på tråen om boikott også. Ser ut som du kanskje er inne på noe! Fortsett å tenk den veien
|
|
Laswretia
New Member
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor, shall be lifted- Nevermore!"
|
Post by Laswretia on Aug 12, 2004 15:35:40 GMT 1
Øyvind: Hvem jeg er? Vel, jeg heter Emilie. Lita jente som liker å tenke alternativt. Opptatt av dette rundt dyrs rettigheter også.. Før så jeg knapt hva jeg selv mente, og kunnskapen var ikke så stor. Vel, jeg har utvikla meg og vet nå hvor jeg står i de fleste saker jeg viser interesse for. Nå skal jeg ikke stå her og skrive en lang avhandling om meg selv, så for de som skulle være interresert, ta evt kontakt. Emilie
|
|