|
Post by Hawken on Aug 13, 2004 10:38:53 GMT 1
Ah. Spiller du noe Emilie? I band eller noe?
|
|
Laswretia
New Member
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor, shall be lifted- Nevermore!"
|
Post by Laswretia on Aug 13, 2004 15:49:50 GMT 1
Ja, jeg spiller faktisk piano i mitt åttende år. Ikke i band foreløpig.. Vi får se. Piano er gøy!
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 13, 2004 16:35:24 GMT 1
Emilie: Fett! Hvor kommer du fra, og hvordan havnet du på dette forumet? Morsomt å vite slikt. Hvordan folk man ikke aner hvem er virker å være jævla ålreite =)
|
|
Laswretia
New Member
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor, shall be lifted- Nevermore!"
|
Post by Laswretia on Aug 13, 2004 23:18:24 GMT 1
Øyvind: Ja ikkesant Vel jeg kommer ifra Andenes, har bodd her hele livet(dog, store deler av mitt liv ble tilbrakt i Trondheim som liten. Grunnet mora mi. Noe som igjen har etterlatt seg en latterlig form for trønder-nordlands dialekt ) Tror faktisk jeg fikk vite om formuet ved at jeg meget tilfeldig gikk inn på den like latterlige diskusjons-sida i gjestebokformat på Rock Mot Rus` sider. Ja, var vel det. Æhææ, se så mye jeg skrev bare grunnet to enkle spørsmål.
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 14, 2004 5:12:37 GMT 1
Æh! Det gjør da vel ikke noe Kult at du er her. Alltid kult med nye folk! Fett om du fortsetter å henge her!
|
|
Laswretia
New Member
|
Post by Laswretia on Aug 14, 2004 15:06:21 GMT 1
Ja, dette er nok ikke siste gang jeg har vist meg her
|
|
|
Post by Martine on Aug 15, 2004 10:02:52 GMT 1
hmm..hva skal jeg si ???morsomt at du jobber på et apotek, th ;D det gjør nemlig mamma`n min også ;D mye snikksnakk her ja...juhuu
|
|
|
Post by Martine on Aug 15, 2004 17:45:49 GMT 1
ellers da...har folk det bra ???Er alene og det er mørkt ute..... :-/skummelt!..neida...jeg får bare holde meg våken til det blir lyst igjen...så kan jeg trygt gå å legge meg ;)hehe...Må takke for sånne flotte sider som det her! Det er bare helt knæsh ;D
jupp jupp
|
|
|
Post by Mini on Aug 15, 2004 18:08:07 GMT 1
hmm..hva skal jeg si ???morsomt at du jobber på et apotek, th ;D det gjør nemlig mamma`n min også ;D mye snikksnakk her ja...juhuu Det gjør min og! ;D Alright!!
|
|
|
Post by Martine on Aug 17, 2004 8:31:45 GMT 1
mini: så kult da!!! har også jobbet litt der...men bare pittelitt....Her er vi apotek gjengen!!!!! ;D hehe...
|
|
|
Post by Mini on Aug 18, 2004 4:55:10 GMT 1
Alright! Apotekgjengen..skal prøve å få meg jobb der neste sommer, fikk ikke i år..
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Aug 18, 2004 11:33:06 GMT 1
Er nettopp tilbake fra ferie og øyafestival. En fornøyelse må jeg si, bra musikk, mye folk, kald øl... men været...det var litt for varmt
|
|
|
Post by Øystein BL on Aug 18, 2004 17:55:42 GMT 1
hvilke konserter var du på?
|
|
cobain
New Member
And if you cut yourself, You will think you're happy.
|
Post by cobain on Aug 18, 2004 21:56:49 GMT 1
Hei på dere ;D Jeg ville bare si at Junkyard's side er oppdatert. Jeg håper at sløvinga vår er over, jeg har iallefall bestemt meg for at jeg skal gjøre en skikkelig innsats i bandet. De andre er også veldig positive, så vi må bare organisere oss nå, så blir dette knall for de som ikke vet adressen til Junkyard's side, så finner dere siden på : www.bigoilymen.com
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Aug 19, 2004 9:39:13 GMT 1
Var på Tv on The Radio, The National Bank, Jim Stärk, Mark Lanegan, John Doe, Air, Span, Soundtrack Of Our Lives og Savoy. Pluss at jeg så en hysterisk morsom konsert med St. Thomas i Oslo, usikker på om han er skikkelig kald og kalkulerende eller virkelig, virkelig trenger psykolog. Han er ihverfall syk, syk, syk på scenen...passer ikke i det hele tatt med musikken han spiller, og det gjør det hele morsommere. Så også Richochets i Oslo, var høydepunktet sammen med Tv on The Radio og National Bank.
|
|